slide-1
V zraku · buzz buzz

Dostavno podjetje UPS je združilo moči z nekaterimi najbolj priljubljenimi blagovnimi znamkami na svetu in podjetjem Terracycle, ki se ukvarja z recikliranjem. Na ta način se želi spustiti v boj proti onesnaževanju s plastiko.

Predstavljamo vam novi sistem za recikliranje, ki bi svet lahko odrešil odpadne plastike. Loop, kakor so ga poimenovali pri UPS-u, spodbuja ponovno uporabo in predelavo embalaže različnih izdelkov.

Loop ponuja široko paleto izdelkov, shranjenih v posebnem pakiranju, izdelanem po meri in dostavljenem neposredno. Ko potrošnik embalaže več ne bo potreboval, jo bo vrnil UPS-u, ki jo bo skupaj s Terracyclom nato očistil, napolnil in vnovič dostavil.

Podjetji sta prav tako sodelovali pri oblikovanju zunanjega videza embalaže, ki je primerna za shranjevanje tekočin, suhih živil in izdelkov za osebno nego. Odločili sta se za materiale, ki jih je mogoče enostavno očistiti. UPS-jev laboratorij za oblikovanje in testiranja pakiranja je zasnoval embalažo, ki je hkrati trpežna in privlačna na pogled.

Med Loopovimi partnerji najdemo številna uveljavljena podjetja, kot so Procter & Gamble, Nestle, PepsiCo, Coca-Cola, Unilever in Mars. V projekt so vključene tudi mnoge manj znane blagovne znamke. Sistem bo, še preden bo na voljo množični javnosti, preizkušen v Parizu in New Yorku.


Airbnb ti plača, da 3 mesece živiš v Italiji in ješ testenine. Airbnb ti plača, da 3 mesece živiš v Italiji in ješ testenine Tudi navadni ljudje lahko izboljšamo svoj videz in to dokazujejo te preobrazbe To je dokaz, kako dramatično lahko izboljšamo svoj videz Zaradi genialne embalaže je to podjetje znižalo poškodbe pri dostavi njihovih koles za kar 80 %. Z genialno embalažo je to podjetje znižalo poškodbe pri dostavi za kar 80 % Ne bodi takšna oseba: 3+ tvoje lastnosti, ki ljudi spravljajo ob živce Ne bodi takšna oseba: 3+ tvoje lastnosti, ki ljudi spravljajo ob živce ·