fbpx

Velike blagovne znamke skupaj v boj proti onesnaževanju s plastiko

Dostavno podjetje UPS je združilo moči z nekaterimi najbolj priljubljenimi blagovnimi znamkami na svetu in podjetjem Terracycle, ki se ukvarja z recikliranjem. Na ta način se želi spustiti v boj proti onesnaževanju s plastiko.

Predstavljamo vam novi sistem za recikliranje, ki bi svet lahko odrešil odpadne plastike. Loop, kakor so ga poimenovali pri UPS-u, spodbuja ponovno uporabo in predelavo embalaže različnih izdelkov.

Loop ponuja široko paleto izdelkov, shranjenih v posebnem pakiranju, izdelanem po meri in dostavljenem neposredno. Ko potrošnik embalaže več ne bo potreboval, jo bo vrnil UPS-u, ki jo bo skupaj s Terracyclom nato očistil, napolnil in vnovič dostavil.

Dobrine bodo potrošnikom dostavljene na dom.
Dobrine bodo potrošnikom dostavljene na dom.

Podjetji sta prav tako sodelovali pri oblikovanju zunanjega videza embalaže, ki je primerna za shranjevanje tekočin, suhih živil in izdelkov za osebno nego. Odločili sta se za materiale, ki jih je mogoče enostavno očistiti. UPS-jev laboratorij za oblikovanje in testiranja pakiranja je zasnoval embalažo, ki je hkrati trpežna in privlačna na pogled.

Izdelke odlikuje trpežna in privlačna embalaža.
Izdelke odlikuje trpežna in privlačna embalaža.

Med Loopovimi partnerji najdemo številna uveljavljena podjetja, kot so Procter & Gamble, Nestle, PepsiCo, Coca-Cola, Unilever in Mars. V projekt so vključene tudi mnoge manj znane blagovne znamke. Sistem bo, še preden bo na voljo množični javnosti, preizkušen v Parizu in New Yorku.

Dodatne Informacije

Več informacij:
loopstore.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.