fbpx

VW GTI Roadster Concept – premiera le streljaj od Slovenije

Čeprav je veliko avtomobilskih znamk za novo igrico GT6 pripravilo nove in dih jemajoče dirkalnike, pa so le redke izdelale tudi dejanske primerke študij, ki jih lahko tudi vidimo in otipamo. NO VW je poleg Mercedes-Benza storil prav to, za Slovence še posebej zanimivo pa je dejstvo, da bo njegova premiera ta vikend le uro in pol od prestolnice.

Risba študije GTI roadster concept, s katero si je Domen Ručigaj prislužil mesto v oblikovalskem timu za končno podobo superšportnika
Risba študije GTI roadster concept, s katero si je Domen Ručigaj prislužil mesto v oblikovalskem timu za končno podobo superšportnika

GTI roadster concept bo namreč ena od zvezd tradicionalnega srečanja ljubiteljev vozil znamke VW, ki bo potekalo ta vikend na Vrbskem jezeru v Avstriji in tam resnično bo kaj za videti. Pod zunanjo podobo so podpisani trije mladi VWjevi oblikovalci, med njimi tudi naše gore list Domen Ručigaj, ki se že vrsto let prebija proti oblikovalski srenji in sledi v stopinjah priznanega oblikovalskega imena Roberta Lešnika. Trije oblikovalci so namreč zmagali na natečaju oblikovanja modela za proslavo 15 obletnico te kultne igrice.

Tri mlade oblikovalce je rpi snovanju podobe navdihnila lanskoletna študija vision GTI concept, kjer pa so določene poteze še zaostrili in naredili še bolj strupenega super športnika. GTI roadster concept v dolžino meri 4,158 metra, v širino meter pokaže 1,9-, v všino pa meri vsega 1,09 metra. Za pogon skrbi 3,0-litrski V6 biturbo TSI motor, ki razvije 370 kW ali 503 KM in 560 Nm navora. Za prenos le tega na cesto skrbi sedem stopenjska prestavna avtomatika DSG, ki moč preko haldex sklopke razporeja na vsa štiri kolesa. Kljub 4motion pogonu pa teža znaša zmernih 1.420 kilogramov, kar mu zagotavlja izredne zmogljivosti. Stotico na merilniku namreč prekrije v 3,6 sekunde, najvišja hitrost pa znaša 306 km/h

Za čim bolj učinkovito zaustavljanje skrbijo keramične zavore, umeščene v 20-palčna platišča, medtem ko pnevmatike prekrivajo 235- (spredaj), oziroma 275 milimetrov asfalta (zadaj). VW v izjavi za javnost še pove, da serijske proizvodnje ne načrtujejo, bodo pa vsaj igralci GT& lahko od sredine junija uživali v virtualni vožnji z njim.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.