fbpx

Zato je stanovanje Monice v Prijateljih vijoličaste barve

Stanovanje Monice iz serije Prijatelji (Friends) je gotovo eden najbolj slavnih in eden najbolj očarljivih izmišljenih televizijskih domov vseh časov. Z ramo ob rami je z legendarno hišo Rory in Lorelai iz serije Midve z mamo, s Fraiserjevim ogromnim stanovanjem v Seattlu in seveda z Banksovim dvorcem v seriji Princ z Bel-Aira. Gotovo niste prezrli, da je stanovanje Monice vijoličaste barve. A zakaj?

V preteklosti (pa tudi v zadnjih mesecih, ko lahko serijo ponovno gledamo na Netflixu), so se oboževalci spraševali, kako bi si lahko kuharica privoščila takšno nepremičnino na Manhattnu. A če ste serijo resnično spremljali, potem veste, da je Monica stanovanje podedovala od svoje babice, poleg tega pa je bila najemnina za to stanovanje omejena z zakonom. Pri Bustlu so sicer naredili nekaj izračunov in ugotovili, da bi za Monicino stanovanje, ki se razprostira na slabih 140 kvadratnih metrih, danes ošteli okoli 14 tisoč ameriških dolarjev na mesec.
V tem vijoličnem stanovanju smo lahko bili priča kar nekaj nepozabnim trenutkom.

Brad Pitt na večerji za zahvalni dan

‘Pikanje’ “grdega golega moškega” z ogromno palico

Monicinih sedem erogenih con

“Sem Chandler, BI lahko nosil še več oblačil?”

Genialni oblikovalec John Shaffner, odgovoren za to čudovito stanovanje, je razkril, kako in zakaj so se odločili za to znamenito vijoličasto barvo. “Rekel sem: ‘Mislim, da bi morali stanovanje pobarvati vijoličasto.’ Vsi so bili zaskrbljeni. A barva je zelo pomembna pri ustvarjanju identitete oddaje. Samo pogled na Monicino stanovanje je dvignil razpoloženje gledalca in ga obdržal pred zaslonom.”


Dotaknil se je tudi Central Perka, še enega zelo pomembnega prizorišča v seriji. “Mislim, da je kavarna v Prijateljih vplivala na našo kulturo. Danes je kavarna na vsakem ovinku. V prvem delu, ko je Rachel stopila skozi vrata v poročni obleki, je bil to ključen trenutek. Odločili smo se, da so vrata nameščena diagonalno, da je Rachel tako rekoč stopila naravnost v kamero in vsi so se morali obrniti, da so jo lahko videli,” še dodaja Shaffner.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.