fbpx

Živobarvni stylingi ameriške blagovne znamke Opening Ceremony

Smo v pričakovanju največjega športnega dogodka, ki bo zaznamoval poletje. S športom pa so zaznamovane tudi letošnje kolekcije, ki so zabrisale mejo med ulično in športno modo. Ameriška blagovna znamka Opening Ceremony je letos živobarvne in "glasne" stylinge predstavila kar na postelji...

Ameriški brand, Opening Ceremony, katerega sta leta 2002 ustanovila prijatelja Carol Lim and Humberto Leon, je predstavil poletni lookbook. Kampanja poimenovana Crash prikazuje dekleta in fante, ki spijo na postelji. Oblečeni v dnevne in nočne kombinacije, predvsem pa v pisane, glasne stylinge, ki demonstrirajo Opening ceremony estetiko: majice, srajčne obleke, okrila z visokim pasom, poplava printov in barv, ki se kar razliva po postelji.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.