fbpx

Women’s Secret želi biti kot Victoria’s Secret, najbolj seksi spodnje perilo

Elsa Pataky v mjuziklu za znamko Women's Secret.

Ko pomislimo na seksi žensko spodnje perilo, takoj pomislimo na znamko Victoria's Secret in njene angelčke. Znamka spodnjega perila Women's Secret se na vse pretege trudi to spremeniti. V svojem zadnjem poskusu, da ji vzame naziv najbolj seksi spodnjega ženskega perila, je šla tako daleč, da je za svojo novo kolekcijo Limited Edition posnela kar muzikal. Če se je naloga še včeraj zdela nemogoča, je z muzikalom We Are Sexy Women z Elso Pataky vrgla rokavico Victoria's Secret, njena dekleta pa zamajala pete (beri vladavino) Viktorijinih angelčkov. V katerem perilu so dekleta videti bolj seksi? Presodite sami.

Španska znamka spodnjega perila Women’s Secret želi biti druga Victoria’s Secret, znamka, ki je sinonim za najbolj seksi žensko spodnje perilo.

Seksi, ki te ljubim seksi.
Seksi, ki te ljubim seksi.

Svoj zadnji naskok na vrh je napovedala z novo inovativno kampanjo za novo kolekcijo Limited Edition, za katero je angažirala Elso Pataky, ambasadorko znamke WS za obdobje jesen/zima 2016 in ženo igralca Chrisa Hemswortha. 40-letna španska igralka in mama treh otrok v muzikalu v družbi drugih deklet Women’s Secret naravnost blesti.

PREBERITE ŠE: Pogledali smo v zakulisje priprav na Victoria’s Secret Fashion Show 2016


Muzikal We Are Sexy Women, ki je udaril kot strela z jasnega, je režirala Paula Ortiz, z njim pa si Women’s Secret nadeja, da bo šel po stopnjah prejšnjih kolekcij Limited Edition, ki so veljale za velike prodajne uspešnice. Nenazadnje po privlačnih cenah ponujajo prestižnost, modernost, seksapilnost in ženskost.

Galerija – nova kolekcija spodnjega perila Women’s Secret Limited Edition:

Galerija – utrinki z modne revije Women’s Secret in muzikala We Are Sexy Women:

Dodatne Informacije

Več informacij:
womensecret.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.