fbpx

Znani animirani liki, če bi imeli realistične obrazne proporce

Animirani liki z realistično fizionomijo.

Zakaj so animirani liki v Disneyjevih in Pixarjevih filmih tako prikupni? Se nam prikupijo zaradi svojega značaja? Tudi. A všeč so nam predvsem zaradi svojih običajno (pre)velikih oči, velike okrogle glave in drugih predimenzioniranih delov telesa. Bi bili brez tega še videti tako prikupni? To lahko preverite z ogledom realističnih obrazov taistih likov, ki so se nam tako močno usidrali v srce.

Ste se kdaj vprašali, zakaj so animirani liki tako prikupni? Zaradi barv, morda značaja? Oboje pomaga pri tem, toda tako kot oglasi različnih modnih in kozmetičnih znamk so tudi animirani liki velikokrat skregani s proporci navadnega smrtnika. Nihče pač nima tako velikih oči in okroglega obraza kot Elsa iz Ledenega kraljestva in tako tankih nog ter hkrati tako širokih pleč in velike glave kot zlobec Gru iz Jaz, baraba. A prav to je glavni atribut teh likov, ki ga je za standard postavil Disney (začeli pa že japonski animeji). Otroške poteze in t. i. baby face (okrogel obraz) so postali šablona za oblikovanje številnih ženskih animiranih likov. Brez njih v animiranih filmih ne gre. Ali pač?

PREBERITE ŠE: Lego predstavil linijo figuric Disney

Gru iz animiranega filma Jaz, baraba.
Gru iz animiranega filma Jaz, baraba

To se lahko prepričate na lastne oči, saj je ilustratorka Roosa Karlsson, ki jo poznamo tudi pod psevdonimom TheNamelessDoll, poustvarila znamenite Disneyjeve, Pixarjeve in Sonyjeve like, jim dala bolj realne obrazne proporce ter postavila ob bok originalu. Njene spremembe niso drastične, a dovoljšne, da je razlika očitna. Ilustracije so sprožile vročo debato na spletu. Nekateri so nad njimi navdušeni, spet drugi pravijo, da animirani filmi niso ”v službi” resničnega življenja in da tako ne širijo in podpihujejo nerealističnih lepotnih standardov in izkrivljajo podobo. Kaj pa o vsem skupaj menite vi?

Dodatne Informacije

Več o avtorici:
thenamelessdoll.tumblr.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.