Längst sind soziale Netzwerke nicht mehr nur Unterhaltung, sondern auch ein Werkzeug. Obwohl sie Websites nicht ausrotten werden, können Unternehmen auf ihnen Kunden pflegen, anwerben und rekrutieren, weil sie in Echtzeit mit ihnen kommunizieren können. Der Effekt der Viralität wurde zu ihrem feuchten Traum. Aber in der heutigen Welt reicht Qualität nicht aus. Ebenso wichtig ist die Zeitdimension, die allein Sie wirklich sichtbar macht. Aber wann sind diese goldenen Stunden?
Insights (statistika ogleda Facebook strani) in podobna orodja na družabnih omrežjih lastnikom profilov omogočajo, da jim ni več treba toliko ugibati, kdaj je najbolj ”rodoviten” čas za objavo oz. kdaj je na družbenem omrežju koncentracija uporabnikov največja. Le z izbiro pravega trenutka boste poželi pričakovan odziv oz. zabeležili želeno število interakcij.
WEITERLESEN: Leserituale, die Sie produktiver machen
Gotovo ste na kakšno izmed Forschung že naleteli, a v kibernetičnem prostoru se stvari menjajo hitreje kot “vlada v Italiji”, zato je čas, da preverite kako se je časovna krajina od takrat spremenila.
Čeprav so časi okvirni in variirajo glede na profil publike, pa so iz statističnih podatkov in testov Richtlinien za produktivno objavljanje na Facebooku, Twitterju, Google Plusu, LinkedInu, Pinterestu in Tumblrju že začrtane. Zavedati se je treba, da je življenjska doba objav tu zelo kratka (gre za muhe e-nodnevnice), zato je čas ključnega pomena, sploh, ker so Algorithmen zanje postali domala ”muhalniki” in se vsebine z nami igrajo skrivalnice. In najlažje in brezplačno se boste zoper nevidnosti borili prav z obvladanjem časovne dimenzije, ki je postala Grundstein oglaševanja na družbenih omrežjih.
Angepasst und angepasst von:
fastcompany.com