fbpx

Nach der tausendjährigen Generation sind die Gründer da!

Po milenijcih so tukaj founderji!

Nach der Generation X und den Millennials sind die Gründer hier. Seit einigen Jahren suchen Unternehmen und Organisationen nach dem richtigen Namen für die Babygeneration, die die Millennials abgelöst hat. Nach vielen gescheiterten Versuchen (die New York Times wollte sie Generation Z nennen, bei Apple bejubelte man den Begriff „iGen“, und in den Medien konnte man auch den Namen „Plurals“ sehen), hat man bei MTV endlich einen Begriff gefunden, der … "erwischt". Hier sind die Gründer!

Founderji so novi milenijci! Če si večinoma na Snapchat, nimaš prav nobene nostalgične povezave z 90-imi in se ti zdi Facebook popolnoma pasé, si po vsej verjetnosti pripadnik nove generacije founderjev oziroma ustanoviteljev.

Milenijska generacija oziroma na kratko milenijci so mladostniki, rojeni po letu 1982. Njihove ključne značilnosti so, da so tehnicistično izredno podkovani in doumljivi, obvladajo delo z računalniki in ostalimi tehnološkimi pripomočki, zmožni so procesiranja ogromne količine medijskih sporočil, navajeni so na spolnost in nasilje, so zelo izobraženi in vzgojeni tako, da nekaj naredijo oziroma dosežejo. Po tako razgledani in uspešni generaciji pa prihaja nova, še bolj doumljiva in napredna generacija, ki so ji mediji končno našli pravo ime.

Po milenijcih so tukaj founderji!
Po milenijcih so tukaj founderji!

Po neuspelih poskusih (The New York Times jih je želel poimenovati generacija Z, pri Applu so navijali za termin “iGen”, v medijih pa smo lahko zasledili tudi poimenovanje “Plurals”) so pri MTV-ju končno našli termin, ki se je “prijel”. No, ne ravno našli, saj so “zastareli” milenijci končno ugotovili najboljši način, kako poiskati pravi termin – odločili so se o tem povprašati kar njih, otroke. Marca 2015 so tako izprašali več kot tisoč otrok, ki so se v večini odločili za grandiozno poimenovanje ustanovitelji (“founders”). Ustanovitelji so otroci, rojeni po letu 2000, odrasli, obkroženi z družbenimi omrežji, zaradi česar gre za pogumne posameznike, ki jih ni strah medijske in ostale pozornosti. Od tu tudi vedno več zvezd YouTuba in Snapchata. Prav tako gre za generacijo, ki ima realistična pričakovanja v zvezi s prihodnostjo. Medtem ko milenijci verjamejo, da je vse v njihovem dosegu, so ustanovitelji odrasli v pohabljeni ekonomiji, v kateri so se njihovi starši močno borili za preživetje. Recesija jih je vsekakor opremila z znanjem, da se tveganje vedno ne izplača.

WEITERLESEN: Ein wunderbares und wirksames Mittel gegen Erkältungen

In zdaj, ko smo končno našli ime za ustanovitelje, je prezgodaj, da označimo tiste, ki jih ta trenutek poimenujejo po Instagramovih filtrih, za instaboomerje? 😉

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.