fbpx

La collection H&M Conscious Exclusive A/W20 explore la beauté des « déchets »

Dans la collection H&M Conscious Exclusive A/W20, des pièces exquises sont fabriquées à partir de matériaux durables obtenus à partir de déchets. Ce qui est habituellement jeté est intentionnellement transformé en trésors à aimer et à chérir. Cela nous permet d’apprécier le potentiel des déchets et de nous inspirer de la créativité qui naît du besoin de réutiliser les choses. La collection Conscious Exclusive A/W20 sera disponible sur hm.com à partir du 1er décembre.

Collection H&M Conscious Exclusive A/W20, ki dobesedno ustvarja lepoto iz odpadkov, vključuje inovativne tkanine in procese, ki spreminjajo odpadke rastlinskega izvora v naravna vlakna, tkanine iz trajnostno pridobljene lesne kaše ali pa uporabljajo edinstven proces “garment-to-garment”. Materiale lahko najdemo v ženskih oblačilih, kot so razkošne večerne obleke v črnem in zelenem žakardnem taftu, rumenem žakardu ali okrašenem s prašno zelenimi rožami, pomešanimi z obsežnimi zgornjimi deli in krojenimi detajli. Dramatičen volumen, mehke strukturirane oblike in glamurozni naborki v močnem podtonu ustvarijo temno privlačen videz in občutek. V kolekcijo Conscious Exclusive se vračajo moška oblačila, s klasičnim smokingom, luksuzno obleko, srajco in jakno v rumenem žakardu.

Modni dodatki vključujejo drzne kratke ogrlice, uhane et sponke za čevlje iz recikliranih kovin et des lunettes de soleil, narejena iz materiala Made of Air®, ki je delno izdelan iz odpadne biomase. Chaussures so narejeni tako, da jih lahko nosite kot odprte natikače (“mules”) ali kot škornje z odstranljivim delom, narejenim iz veganskega usnja VEGEA™, delno izdelanega iz vinskih stranskih izdelkov. Za potiske v celotni kolekciji so navdih črpali s cvetličnih tapet ali tapserije iz preteklih dni, medtem ko cvetlični našitki in vešče aludirajo tako na življenje, kot tudi propadanje.

Kampanja Conscious Exclusive A/W20 nas spodbuja, da “nosimo odpadke” in spremenimo modo. Zvezda kampanje je Zinnia Kumar, rojena Avstralka, ki v Londonu dela kot ekologinja, aktivistka in manekenka, ki dodaja: “Navdušena sem, da sem lahko del kampanje Conscious Exclusive, še posebej, ker H&M utira pot trajnostnim kolekcijam, da postanejo norma industrije. Kot potrošniki nam ne bo več treba izbirati med modo in trajnostnostjo, saj bosta postali eno. Kot ekologinja, ki dela v svetu mode, me to navdaja z upanjem.” 

Plus d'information

hm.com

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.