fbpx

Kaj smo v letu 2018 najpogosteje iskali na največji spletni strani za odrasle?

Resda je življenje vsakega zemljana sestavljeno iz natrpanih urnikov, obveznosti in dela, a tudi sprostiti se moramo. Khm, saj veste, kako? Zadnji mesec letošnjega leta je v polnem teku in smo že šesto leto zapored dobili pregled, kaj smo v letu 2018 najpogosteje iskali na največji spletni strani za odrasle. Ob čem ste se vi letos sproščali in kako ste prispevali k statistiki?

Šesto leto zapored je največja spletna stran za odrasle objavila letni pregled podatkov, ki povzemajo, kakšni so bili naši okusi v letu 2018. Pravijo, da velikost ni pomembna, a vseeno je za omeniti, da so v letošnjem letu na njihovi strani zabeležili 33,5 milijard obiskov, kar predstavlja 5 milijard ogledov več kot lani.

Najbolj iskane zvezde

Vsi vemo, da se je v letošnjem letu veliko dogajalo po svetu, kar se je odrazilo tudi na podatkih največje spletne strani za odrasle. Tako je bila letos v ‘skupnem seštevku’ najbolj iskana Stormy Daniels (domnevna Trumpova gospodinja). Tudi med najbolj iskanimi ženskimi zvezdami je bila Danielsova na vrhu. Med moškimi zvezdami pa je bil najbolj priljubljen Jordi El Nino Polla.

Igra, ki je obeležila letošnje leto, je Fortnite, kar dokazujejo tudi podatki iskanja. Na drugem mestu iskanj, ki so obeležila letošnje leto, je ‘Fortnite’, sledijo ‘4K’, ‘Romantic’, ‘Trans’, ‘Outdoor’, ‘Tattoos’, ‘Tinder’, ‘Bowsette’ in ‘Threesome’.

Iskanja, ki so obeležila letošnje leto.
Iskanja, ki so obeležila letošnje leto.

Najbolj iskane kategorije

Okusi obiskovalcev so ostali isti v primerjavi z lanskim letom. Tudi letos je najbolj iskana kategorija ‘Lesbian’. Sledita ji ‘Japanese’ in ‘MILF’.

Najbolj iskane kategorije 2018
Najbolj iskane kategorije 2018

Ženske so iskale videe z ‘Lesbian’ vsebino. Sledita ‘Threesome’ in ‘Japanese’. Moški so najraje gledali ‘Japanese’ kategorijo. Visoko pri vrhu sta tudi ‘MILF’ in ‘Mature’.

Med ženskami je poraslo iskanje videov s ‘Fortnite’, ‘Lesbian strap on’ in ‘Korean’ vsebino. Moškim so postali priljubljeni videi, ki so povezani s ‘Fortnite’ igro, ‘Korean’ in ‘Trans’ kategorija.

Rezultati po državah

Zemljevid spodaj prikazuje, katere kategorije so bile najbolj priljubljene v različnih delih sveta. V Severni, Srednji in Južni Ameriki, številnih delih Evrope, Avstralije in Nove Zelandije je najbolj priljubljena kategorija ‘Lesbian’. Med Rusi in Azijici ter v nekaterih delih Čil in Peruja je priljubljen ‘Hentai’. Kategorijo ‘Arab’ najbolj pogosto iščejo v Severni Afriki, medtem ko je kategorija ‘Ebony’ najpogosteje gledana v regijah Osrednje, Zahodne in Južne Afrike.

Kategorije po svetu.
Kategorije po svetu.

Združene države Amerike so tudi letos naredile največ prometa. Veliko ga je naredilo tudi Združeno kraljestvo. Tretja je Indija.

Na spletni strani največ časa preživijo Filipinci (13 minut in 50 sekund), najmanj pa Rusi (7 minut in 48 sekund).

Kakšni so podatki za Slovenijo?

Slovenci največkrat obiščejo največjo spletno stran za odrasle ob nedeljah, najmanj pa ob sobotah. Najraje so se sproščali ob zvezdah, kot so Lana Rhoades, Mia Khalifa in Lisa Ann.

Najbolj pogosto so iskali vsebine s ključno besedo ‘Lesbian’, ‘MILF’ in ‘Slovenia’. Najbolj pogosto pa so gledali kategorije ‘Lesbian’, ‘MILF’ in ‘Mature’.

Top iskanja v Sloveniji
Top iskanja v Sloveniji

V primerjavi s svetom so Slovenci za 118 % bolj gledali kategorijo ‘Czech’‘Fisting’ (82 %),‘Mature’ (73 %) in ‘Fetish’ (63 %).

Najbolj gledane kategorije v primerjavi s svetom.
Najbolj gledane kategorije v primerjavi s svetom.

37 % Slovenk prisega na največjo spletno stran za odrasle – svetovno povprečje pa je 26 %. Povprečen slovenski obiskovalec je star 35 let. Ta v povprečju na strani preživi 10 minut in 42 sekund, kar je 43 % več kot svetovno povprečje. Najdlje zdržijo v Škofja Loki (+36 sekund), najmanj v Trbovljah (-15 sekund).

Dodatne Informacije

Več informacij:
pornhub.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.