fbpx

Penthouse, revija za odrasle, bo nehal izhajati

Revija za odrasle Penthouse

Penthouse, revija za odrasle, bo nehal izhajati! Internet je po Playboyu vzel še en skalp! Žrtev pa niso zgolj gola dekleta, saj tiskana izdaja Penthousa pri 51 letih odhaja v pokoj in je ne bo več mogoče kupiti v trafiki. Vsebino bo Penthouse ponujal le še na spletu, kjer pa mu zaradi ostre konkurence tudi ne bo lahko. Prehod bo postopen, a izdajanje tiskane revije bo nekaj časa nadaljeval le tam, kjer še obstaja ekonomska računica.

Revija za odrasle Penthouse ukinja tiskano izdajo, ki je po 51 letih ne bo več mogoče kupiti v fizični obliki. Na voljo bo le še na spletu, njena vsebina pa bo prilagojena ciljni publiki. In prav splet je glavni vzrok za ukinitev tiskane izdaje, ki je tako zabil še en žebelj v krsti revij za odrasle. Potem ko je lani Playboy napovedal ukinitev golih deklet in se tako poslovil od svojega zaščitnega znaka, je moral večinski lastnik publikacije FriendFinder Networks potegniti še bolj drastično potezo. Ne ukinja sicer nagic, se bo pa poslovil od svoje revije, ki je moško občinstvo razveseljevala vse od leta 1965.

PREBERITE ŠE: Zbogom, gola dekleta! Revija Playboy marca 2016 ukinja nagice!

Revija Penthouse leta 1979.
Revija Penthouse leta 1979.

Različne izdaje revije Penthouse:

Penthouse bo poskušal preživeti na spletu, vsebina pa bo na voljo zgolj naročnikom. Ukinitev revije se ne bo zgodila čez noč, krajši čas se bo Penthouse namreč še dalo kupiti v državah, kjer se jim to finančno še izplača. Zadnje izdaje so sicer dosegle 5 milijonov bralcev, ukinitev tiskane izdaje pa za seboj potegne zapiranje pisarne v New Yorku in selitev v Los Angeles v prostore podjetja FriendFinder Networks (to vzdržuje tudi številne spletne strani za spletne zmenke).

Dodatne Informacije

Več informacij:
penthousemagazine.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.