fbpx

8 sposobów na uporządkowanie zabawek, aby dzieci mogły je później odłożyć

8 načinov, kako organizirati igrače, da jih bodo otroci kasneje tudi pospravljali

Prawdopodobnie jedną z największych domowych udręk jest porządkowanie dziecięcych zabawek, które maluchy rozrzucają po całym pokoju, wędrując do cudownego świata zabawek. Zwykle jesteś ofiarą, która nadepnie na jedną z zabawek i doświadczy piekła. Możesz pozbyć się tego pięknego piekła. Tak to mozliwe. Jeśli organizujesz zabawki na te 8 sposobów.

Namesto da bi vsak dan tekali za otroki in za njimi pobirali igrače, jih naučite, kako organizirati njihove najljubše obiekty, da jih bodo tudi pozneje z veseljem pospravljali. Naučili se bodo, kako za seboj urediti stvari, vi pa se boste lahko posvetili drugim stvarem.

Evelyn Cucchiara, ki se ukvarja z varstvom otrok in organizacijo igrač, pravi, da je po navadi večina območij v domu odlagališče za igrače, vendar ko je prostor sistematično organiziran, otroci potem dejansko radi pospravljajo, ker jim to da občutek zadovoljstva. Tu pa je 8 nasvetov, kako doseči ta cilj.

KAKOVOST, NE KVANTITETA

Če igrač otrok ne uporablja, jih donirajte
Če igrač otrok ne uporablja, jih donirajte

Ne smete pozabiti, da več igrač ne pomeni, da je igra boljša. Cucchiara svetuje, da hranite samo tiste igrače, s katerimi se vaš otrok dejansko igra. Izogniti se tudi nakupovanju igrač, ki so namenjene zgolj za eno stvar – vlakci, ki jih morate znova in znova sestavljati. Če imate odvečne igrače, s katerimi se otroci ne igrajo, jih pač donirajte, zaključi Cucchiara.

EMBALAŽE

Verjetno se spomnite, da igrač, ki ste jih dobili v embalaži, niste nikoli več mogli vrniti nazaj. Takšne embalaže, prav Cucchiara, so zgolj dodatna navlaka, zato je bolje, da vse igre, ki so iz istega sklopa, združite v eno izmed večjih škatel. Na tak način spodbujate bolj ustvarjalno igro, saj otrok ni omejen le na eno stvar, pravi Cucchiara. Če vas je strah, da ne boste znali sestaviti ali uporabljati igrač, pa zgolj z embalaže izrežite navodila in jih nalepite na škatlo.

ORGANIZACIJA V ŠKATLE

Organizirajte igrače po sklopih v škatle
Organizirajte igrače po sklopih v škatle

Igrače organizirajte v plastične škatle, vendar te ne smejo biti prevelike, saj otrok ne vidi vsebine, ki se nahaja v njej. Pomembno je, da so igrače v škatli vidne, pravi Cucchiara, želite pa tudi, da se iz njih preprosto dobi igračo ven.

IZBOR NAJBOLJŠIH IGRAČ

Ko je otrokom v neurejenem okolju na voljo preveč igrač, se potem ne morejo odločiti, zato izberejo igračo, s katero se igrajo nekaj minut, pravi Cucchiara. Obdržite le nekaj (malo) vrst igrač, da se bodo lažje odločili. Odstranite tisto, kar ni potrebno.

GRUPIRANJE IGRAČ

Iste igrače shranite v škatle
Iste igrače shranite v škatle

Igrače iz istih sklopov združite skupaj. V ospredju naj bodo igrače, ki spodbujajo kognitivno razmišljanje, pravi Cucchiara. Takšna organizacija ni zgolj dobra zaradi lažjega iskanja igrač, temveč otrok začne razmišljati o ‘predalčkanju’ stvari, kar pa je pomembno, ko bo enkrat vstopil v šolo.

OZNAKE IGRAČ

Oznake v obliki fotografij so nujne za vodenje otroka, saj mu ne bo treba ugibati, kje so igrače, s katerimi se želi igrati. Takšen sistem prinaša dosledne rezultate, pravi Cucchiara. Najbolje je, da obesite fotografije nad škatlo, v kateri je določen sklop igrač.

POSPRAVLJANJE NAJ BO IGRA

Pospravljanje naj bo igra
Pospravljanje naj bo igra

Cucchiara pravi, da je kovinski zvonec zelo zanimiv pripomoček: pet minut pred koncem igranja z njim obvestite otroka, da je skoraj čas, da vse pospravi. Med pospravljanjem spodbujajte otroka, naj vse uredi v času, preden končate s petjem kakšen pesmice. Naslednjič vprašajte otroka, ali želi sam zvoniti na zvonec – tako se bo počutil pooblaščenega, da sam prevzame nalogo.

OMARA ZA OBUTEV

Cucchiara pravi, da lahko v omaro za čevlje shranjujete knjige, pobarvanke, slikanice, zvezke. Na tak način se ne bo nobeno izmed gradiv poškodovalo. Otroku bo ta omarica omogočila preprosto jemanje gradiv, saj zgolj nagne predalnik in izBere, kar mu ustreza.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.