fbpx

Veš, kolikokrat lahko oblečeš isti kos oblačila, preden ga moraš znova oprati?

Vsak se je že znašel v situaciji, ko je precej časa namenil odločanju, ali lahko kos oblačila še enkrat uporabi ali pa ga mora že vreči v pralni stroj. Vsako oblačilo pa ima nekoliko drugačne karakteristike. Spodaj si lahko za posamezno kategorijo prebereš, kolikokrat lahko oblečeš isti kos oblačila, preden ga moraš oprati.

Tu si lahko prebereš, kolikokrat lahko oblečeš isti kos oblačila, preden ga moraš oprati.

Bielizna

Verjetno se vsi strinjamo, da lahko spodnje perilo uporabiš le enkrat, potem pa mora v pranje.

Spodnie

Hlače lahko oblečeš približno šestkrat, potem pa jih je iz higienskih razlogov dobro oprati.

Hlače je potrebno oprati tudi, če niso vidno umazane
Hlače je potrebno oprati tudi, če niso vidno umazane

Srajce in majice

Poleti je srajce in majice pametno oprati po vsakem nošenju, saj so  tesnem stiku s kožo in vpijejo veliko potu. Pozimi smo lahko nekoliko manj strogi.

Odzież

Obleke ni treba oprati vsakič, ko jo oblečeš. Obleke so velikokrat pisanih barv ali zanimivih vzorcev, vendar to z vsakim pranjem nekoliko bolj zbledi.

Žive barve obleke lahko s prepogostim pranjem uničimo
Žive barve obleke lahko s prepogostim pranjem uničimo

Nedrček

Nedrček je treba oprati recimo enkrat na teden. To pa velja le za običajne nedrčke, športne je treba oprati po vsaki nošenju.

Nogavice in hlačne nogavice

Nogavice se tako kot spodnje perilo brezpogojno opere po vsaki uporabi.

Športna oblačila

Športna oblačila vpijejo veliko znoja, zato jih je nujno treba oprati po vsaki uporabi.

Spalna srajca

Spalne srajce se načeloma opere tako pogosto kot nedrčke. Zagotovo je bolje spati v čistih oblačilih.

Spanec v oprani pijami je najboljši
Spanec v oprani pijami je najboljši

Buty

Čevlje se opere po potrebi – ko postanejo zares umazani ali ko začnejo smrdeti.

Krila in kratke hlače

Krila in kratke hlače je priporočeno prati po treh do štirih uporabah.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.