كما قامت أودي بتسريب صور للجيل الثاني من أودي R8 (2015) قبل معرض جنيف للسيارات. وهنا أيضا لدينا شيء لنكون سعداء به. لا، هذه ليست منحنيات نسائية، بل منحنيات وأصول أودي R8. كما سقطت "القماشات" من الزجاج الخلفي، الذي يوجد تحته منظر رائع لمحرك V10 سعة 5.2 لتر مع تقنية تعبئة الأسطوانات الطبقية (FSI)، والذي سيقدم نسختين بقوة 540 و610 حصانا (موديل V10 Plus). .
Druga generacija Audija R8 je po videzu sicer podobna serijski različi, a verjetno vas bolj kot to zanima, kako se odreže ”na teku” na 100 km/h. Tega zmore v 3.5 ثانية, medtem ko je Plus še za odtenek hitrejši (3,2 sekunde). Svoj maksimum dosežeta pri 320 oz. 330 km/h in kljub tem izjemnim številkam nista požrešna kot Lakotnik, saj je poraba Plus edicije le za slab liter višja od serijskega modela (11,8 l/100 km proti 12,4 l/100 km), pa tudi pri izpustih CO2 ni bistvene razlike (275 g/km proti 289 g/km). Kaj pa pravite na laserske žaromete, na sistem ”start&stop” na sedemstopenjski vzdolžni dsg menjalnik S tronic? Bomba! A ostanimo še malce zunaj.
اقرأ أكثر: Novi Audi A1 sportback – nove športne vsebine za najmanjši model s štirimi krogi na nosu
Na voljo bosta dve ”obutvi”. Osnovna bo 19-colska (spredaj 245/35, zadaj 295/35), medtem, ko bo 20-colska (245/30 in 305/30) opcijska. Brzdale jih bodo keramične zavore in dvojni difuzor v sendviču med izpušnima cevema, ki bo skrbel za podtlak in odlično lego celotnega divjaka.
Ogljikovo kožo (sprednji usmernik zraka, zunanja vzvratna ogledala) bosta dopolnjevala pokrov in streha iz plastike CRFP, zaradi česar sodi v peresno ali vsaj veltersko kategorijo superšportnikov. 1555 oziroma 1454 kg tudi pomeni, da je glede na prejšnji model shujšal za 50 kilogramov in je zato še bolj agilen. In če se prestavimo še malo v notranjost. Tam bo voznika pričakala osvežena voznikova kabina z 12,3-palčnim Audijevim virtualnim prikazovalnikom. In če vam ni do poslušanja predenja motorja, si lahko omislite بانج & أمبير؛ أولفسن zvočni sistem. Da napraskate 165 tisoč oziroma nekaj čez 187 evrov, imate čas do poletja, ko naj bi druga generacija množično zapeljala iz Ingolstadta.
Več o njem bo razkritega tu:
www.salon-auto.ch