بعد مرور 25 عامًا على إطلاق سيارة هوندا NSX الأصلية، أصبحت شركة هوندا جاهزة لبدء صفحة جديدة. وعلى وجه التحديد، سيُعرض على المشترين على الجانب الآخر من المحيط الأطلسي قريبًا تجسيدًا حديثًا لهذا الرمز الرياضي في التسعينيات، والذي صدم العالم ومنافسة السيارات عند وصوله إلى السوق.
Novodobna honda NSX poleg izjemno športne zunanje podobe, ki se je ne bi branili niti najbolj renomirani superšportniki, kar prekipeva od napredne tehnike. Gre namreč za هجين رياضات كوبيه s sredinsko nameščenim biturbo bencinskim motorjem, ki mu pomagajo še trije elektromotorji. Za prenos moči na cesto skrbi devet stopenjska dvosklopčna قابل للنقل تلقائي, navor pa je prek te speljan vsa štiri kolesa.
Izredno športno oblikovana karoserija je izdelana iz kompozitnih materialov, katerih vzporedna črta sta lahkotnost in trdnost. Na boku opazovalec opazi značilni stranski odprtini za zajem zraka in lebdeči C-stebriček nad njima. Enako ostre linije kot sprednji del, pa riše tudi zadek z agresivnim zadnjim odbijačem, difuzorjem in sredinsko nameščenimi izpušnimi cevmi na dnu.
Tudi notranjost je bila izdelana z mislijo na superšportne modele, čemur primerno športen je voznikov delovni prostor, pred katerim se v celoti bohotijo أجهزة قياس رقمية, značilna stip start tipka pa je mesto našla na podaljšku sredinske konzole. Usnje prekriva tako sedeža, vratne obloge kot tudi armaturno ploščo, v določenih pogledih pa sredinska konzola spominja tudi na tisto pri 918 spyder.
Elektromotor nameščen na zadnjo os pomaga biturbo bencinarju pri pospeševanju, medtem ko preostala neodvisna elektromotorja ženeta prednji par koles. Sistem deluje neodvisno, tako da se na posamezno kolo vedno prenaša optimalna količina navora, z mislijo na čim boljši pospešek vozila. Nenazadnje pa je vozilo v vsakem trenutku zahvaljujoč sport hybrid SH-AWD sistemu, štirikolesno gnano. Pri Hondi so glede zmogljivosti še zelo skopi, je pa glede na 19-palčno obutev spredaj in kar 20-palčno na zadnji osi in dimenzije zmogljivih continentalovih pnevmatik za pričakovati, da bo hibridni športnik zelo hiter.
Voznik bo imel na razpolago številne načine vozne dinamike, v načinu “quiet” (tiho op. prev.) pa bo lahko vozil tudi zgolj na elektriko. Prva vozila bodo “jenkijem” dobavljena to jesen, cene pa se bodo onstran Atlantika pričele pri 155 tisočakih, kar je v neposredni bližini ferrari 458 italie.