تمثل جولف الجديدة بداية جديدة وقوة دفع جديدة لعلامة فولكس فاجن التجارية، بل وأكثر من ذلك أنهم يريدون استعادة ثقة العملاء في هذه العلامة التجارية. سيكون عام 2017 مهينًا إلى حد ما بالنسبة لشركة فولكس فاجن، حيث أن لديها ما يصل إلى 10 منتجات جديدة جاهزة، بدءًا من التجديدات وحتى الموديلات الجديدة تمامًا. لقد بدأوا بتجديد الأسطورة - ها هي سيارة فولكس فاجن جولف القديمة الجديدة.
Prenovljeno sedmo generacijo يتفوق drzen dizajn, ki je v primerjavi s predhodnikom še dodatno izostren, s popolnoma LED zadnjimi žarometi, ki so na voljo že pri osnovnem modelu. Pametno tehnologijo je v avtomobilih občutit vedno pogostejša in tako novi جولف ni nobena izjema. Voznikov prostor je zdaj popolnoma digitaliziran, info-zabavni sistem je popolnoma prenovljen, še bolj pa je poudarjena povezljivost, saj Golf omogoča stalno povezavo s svetovnim spletom, prek katerega lahko spremljamo aktualno dogajanje v prometu, na voljo pa imamo celo aplikacije خرائط جوجل و Google Street View.
Oblikovne التغييرات niso drastične, kar je bolj navdušujoče, je tisto, kar ostaja očem skrito. Že omenjeni info-zabavni sistem lahko od zdaj upravljamo z nekaj preprostimi kretnjami, vožnjo pa vam bo še dodatno olajšala kopica varnostnih sistemov. Med njimi gre vsekakor izpostaviti asistenta za zastoje v prometu, ki samodejno pospešuje, zavira in ohranja smer vožnje, medtem ko je voznik lahko popolnoma sproščen in je njegova edina naloga držanje volana v rokah. S pomočjo prednje kamere je zdaj še izboljšano predvidevanje kritičnih situacij v primerih peščev ali drugih ovir na cesti. Strokovnjaki ocenjujejo, da so s pomočjo teh pametnih rešitev število nesreč z naletom بالكاد prepolovili.
Največja novost novega Golfa predstavlja 1,5-litrski turbobencinski agregat TSI, ki ima v izvedenki Bluemotion 130 konjskih moči. S pomočjo samodejnega izklopa valjev so njegovo povprečno porabo zmanjšali za kar 1 liter, seveda pa jim to ne bi uspelo brez tehnološkega dosežka, kjer so edini do zdaj dognali, kako popolnoma izklopiti motor, ko mu odvzamemo plin. Slednje je bilo zdaj mogoče le pri hibridnih motorjih, saj je za upravljanje mnogih funkcij v avtomobilu še vedno potrebna elektrika, s pomočjo baterij pa se ta tehnologija seli tudi v nehibridne agregate. Slednje bo še posebno všeč tistim, ki prisegajo na vožnjo v tako imenovanem načinu ”ler”.
Predstavitev prenovljene 7-generacije Volkswagen Golf
معلومات اكثر:
فولكس فاجن