ABT スポーツラインは最近、特にアウディ RS6 をベースにして 725 馬力という驚異的な出力を誇るプロジェクト フェニックスを開発した際にジョン オルソンと協力して以来、非常に注目に値する自動車チューナーです。彼らはまた、アウディが 695 馬力を発揮する特別な RS6 ノガロ エディションを製造するのにも貢献しました。これらすべてのプロジェクトにもかかわらず、彼らは小さくても毒性は劣らないアウディ RS4 のことを忘れませんでした。
ABT predelava RS4-R se je poigrala predvsem z motorjem. 2,9-litrski 6-valjni biturbinski V-motor ima 20 konjskih moči več kot standardna različica Audija RS4, kar je natanko 523 konjskih moči. Prav tako je bil povečan navor na 690 Nm, kar pomeni 90 dodatnih Nm. A bistvo RS4-R ni zgolj v motorju, temveč tudi v drugih predelavah. ABT mu je vgradil visoko zmogljiv športen izpušni sistem s štirimi karbonskimi zaključki izpušnih cevi s premerom 102 milimetra. Vse to, da bi izboljšali vznemirljivi napev izboljšanega V6-motorja.
Kot je s slik razvidno, je dobil ABT RS4-R kopico dodatkov iz karbonskih vlaken, tako zunaj kot znotraj avtomobila. Znebili so se serijskih 19-palčnih platišč in namesto njih namestili še bolj opazna 21インチリム. Povsem prenovljeno je bilo podvozje z višinsko nastavljivimi vzmetmi in športnimi stabilizatorji. Podatki o zmogljivosti žal še niso razkriti, a če sklepamo po standardnem Audiju RS4 Avant, bo ABT-jev RS-4R さらに速く. Standardni Audi RS4 potrebuje od 0 do 100 km/h 4,1 sekunde in ima najvišjo hitrost omejeno na 250 km/h oziroma 280 km/h, če dodatno izberete paket RS Dynamic. ABT-jev RS4-R bo v prihodnjem tednu že na ogled na ženevskem avtosalonu.
Galerija – ABT Audi RS4-R
詳しくは:
abt-sportsline.de