アウディは、デトロイトオートショーでH トロン クワトロ コンセプトを発表し、推進燃料としての水素の可能性を明らかにしました。この研究は、多くの点で最近発表されたE-tron Quattroの研究に似ており、2017年に発売されるアウディA8セダンの標準装備の一部となる自動運転および駐車技術についての洞察を与えてくれます。
コンセプト アウディ H Tron Quattro, ki ga je Audi predstavil na avtosalonu v Detroitu (Naias 2016), razkriva velik potencial gorivnih celic in napoveduje hude čase za naftne derivate. Študija namreč vozi izključno na električni pogon, njen vir energije pa je vodik. Poganjata ga dva elektromotorja, sprednji razvije moč 90kW, zadnji pa 140kW. Z mesta do 100 km/h lahko ta elektrificirani Quattro pospeši v sedmih sekundah. Polna posoda goriva ga prepelje 600キロ daleč, tank pa do vrha napolnimo v približno štirih minutah. Baterija je na podu in (zaenkrat) elektromotorjema dostavlja 100 kW moči. Hitrost ima zamejeno pri 200km/h (550 Nm).
続きを読む: 新しいメルセデス・ベンツ E クラス: ビジネス クラス E はおなじみの顔と身長を獲得
Audi H-tron Quattro temelji na drugi generaciji arhitekture MLB Evo, ki jo uporabljata tudi novi Audi Q7 in Bentley Bentayga. Inženirji so mu vgradili tehnologijo avtonomne vožnje in parkiranja, ki se kot prvemu serijskemu modelu leta 2017 obeta Audiju A8. Krmilnik za asistenčne sisteme so možgani sistema. V realnem času s pomočjo 3D-kamer, radarja in senzorjev prepoznava okolico in s podatki zalaga asistenčne sisteme ter sistem za avtonomno vožnjo in parkiranje. Sam lahko vozi v strnjeni koloni oziroma v prometnih zamaških in na avtocestah do hitrosti 60 km/h. Novost je tudi tehnologija za zaslone na dotik, ki so ne le večji, ampak tudi z zaznavnim odzivanjem, kar pomeni, da dotik začutimo. Zadaj ne najdemo klopi, temveč ločena sedeža, ki imata kakopak vsak svoj zaslon.
詳しくは:
アウディ