エニカはバイエルン ゴルフと同様、BMW の特徴的なイメージ、スポーティな走行特性、後輪駆動などで多くの人によく知られたモデルです。あまり知られていませんが、最近四輪駆動のオプションが追加されたという事実は、天候や運転状況に関係なく、一年を通してさらに多用途で便利になります。 BMW 118d xDriveをテストしました!
Na zunaj razen redkih napisov xDrive ne boste morali prepoznati ali je primerek pred vami gnan na zadnji ali oba kolesna para. Tudi v vožnji se to pri teži in s tem povezano poskočnostjo ne opazi, enako velja tudi za prostornost potniške kabine in prtljažnika. V vseh prej omenjenih pogledih je to namreč klasična enica, razlike pa se pojavijo pri voznih lastnostih, oziroma obnašanju med vožnjo.
Znani in čislani 四輪駆動 xDrive namreč seriji 1 prinese še veliko večjo stabilnost pri dinamični vožnji skozi ovinke, skozi katere se enica pelje kot po tračnicah, enako bolje, pa se odreže tudi pri vožnji na slabših podlagah, saj je zdrsavanja zadka veliko manj, temu primerno pa je večja sigurnost v vožnji in tudi varnost.
Ni pa izgubila serija 1 s tem pogonom prav nič kar se tiče okretnosti in lahkotnosti, čemur so inženirji namenili veliko pozornosti, saj so želeli ohraniti značilni občutek vožnje zadnjega pogona. To so dosegli tako, da v normalnih okoliščinah elektronsko krmiljeni sistem na zadnjo os pošilja 60 odstotkov navora, preostalih 40 pa na prednja kolesa. Če sistem zazna zdrs prednjih koles, pa na to hipoma reagira in povsem nezaznavno, večjo količino トルクの pošlje フォワード。
Tako lahko enico z xDrive sistemom brezskrbno vozite skozi celo leto , ne glede na vremenske razmere, saj bo s pravilno obutvijo, avto vedno in povsod z vsemi štirimi trdno na tleh, vi pa ste lahko povsem brezkrbni.
Tistim, ki ste že skoraj na vratih in na poti v salon, naj povemo, da je xDrive pri seriji 1 mogoče dobiti le v kombinaciji z različicami 118d, 120d in M135i, kar pomeni približno tretjino vseh motornih različic, ampak glede na vse, je razpon kar dober. Testnika je poganjal šibkejša od obeh dizelskih alternativ, 105 kW, ki jih ta motor razvije se izkaže za več kot zadostnih, tudi z dodatnimi 75 kilogrami, ki jih na tehtnico prinese xDrive pogon.
Zmogljivosti so zelo podobne kot pri različici z zadnjim pogonom, enako velja tudi za porabo in emisije, saj je prva višja le za kakšnih dva decilitra in z 5,6 litra več kot ugodna. 121 gramov emisij CO2 (118d drugače 109g), sicer ne pomeni nič pretresljivega, ampak glede na 4WD pogon je dosežek kar soliden.
続きを読む: City test: BMW X1 xDrive 20d – suveren na urejenih cestah, kot tudi izven
Zahteva pa enica, katere bogatost opreme je kot pri ostalih BMWjevih modelih, močno povezana z globino lastnikove denarnice, za štirikolesni pogon konkretnih 2.650 evrov doplačila. Čeprav je štirikolesni pogon v C-segmentu še vedno redkost, pa tega naprimer le premore VW golf, ki velja tudi za enega največjih rivalov enice, kjer ta varnostni dodatek ponujajo za malce bolj ugodnih 2.200 evrov. Ampak to je BMW in kot smo že vajeni, je pri njih vse nekoliko boljše (beri: dražje). In glede na tržno uspešnost znamke in njenih modelov, obstaja še vedno veliko kupcev, ki iščejo ravno to in so za to tudi pripravljeni plačati nekoliko več. Mi pravimo, da 四輪駆動 pri najmanjšem bavarskem modelu zaradi odlične vozne dinamike ni nujen, zanj naj se tako odločijo predvsem tisti, ki želijo izjemno varnost ne glede na vse in če boste z njim nekajkrat na leto obiskali kakšno visokogorsko smučišče.
モデルに関する詳細情報: www.bmw.si/serija1
Cena testnega primerka: 30.600 evrov (osnovna)/ 37.664 evrov (z dodatno opremo)