FBピクセル

ドンカーヴォート D8 GTO ベア ネイキッド カーボン エディション – ローカーボン スペシャル

Donkervoort D8 GTO Bare Naked Carbon Edition

Donkervoort D8 je od nekdaj rad vzbujal pozornost in njegova najnovejša različica Donkervoort D8 GTO Bare Naked Carbon Edition, ki se ''utaplja'' v ogljikovih vlaknih, ni prav nič manj nastopaška. Če vas ne prepriča s svojo obliko, pa vas bo s številkami. 380 konjskih moči, 475 Nm navora, 2,8 sekunde od 0 do 100 in končna hitrost 270 km/h. Vozniška izkušnja je tudi tu surova kot pri predhodnih modelih. Nima namreč ne ABS-a, ne ESP-ja, ne servokrmiljenja in nikakršne elektronske podpore.

Proizvajalec športnih avtomobilov Donkervoort nadaljuje v slogu svoje mantre ”brez kompromisa”. Zadnja zverina, ki je zapeljala iz nizozemske ”kletke” je 700 kilogramski D8 GTO Bare Naked Carbon Edition, surovi karbonski posebnež, ki se ga ne bi branili niti Batman. Ponaša se z Audijevim (do leta 1996 so vgrajevali Fordove motorje) 2,5-litrskim TFSI turbo-bencinskim motorjem, ki razvije 380 konjih moči in nudi 475 Nm navora (podatki so za model Performance).

Nova generacija Donkervoorta - D8 GTO Bare Naked Carbon Edition.
Nova generacija Donkervoorta – D8 GTO Bare Naked Carbon Edition.

Za prenos moči uporablja 5-stopenjski ročno menjalnik, po voznih lastnostih pa kaj dosti ne odstopa od predhodnikov (ima povsem novo šasijo in podvozje). Je pa njihov sploh prvi model, na katerem so uporabili カーボンファイバー. In to izdatno. Karbona je namreč polna karoserija (za še bolj strupen videz je prevlečena s črno mat barvo) in notranjost, pa tudi specifični deli, kot so luči in izpuh.

続きを読む: Ultima Evolution pusti vse ostale superavtomobile zadaj

開始価格はおよそです 145 tisoč evrov kar je sitno, a če želite avto za malo rekreacije na dirkaški stezi, potem z zadnjim Donkervoortom nimate kaj zgrešiti.

詳しくは

詳しくは:
www.donkervoort.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。