FBピクセル

Ford C-max – zategovanje gub prineslo “aston martinovo” masko

Fordov srednji enoprostorec bo v Parizu predstavljen v osveženi podobi, kot je bilo za pričakovati pa bo dobil sedaj že značilno "aston martinovo" motorno masko in modernejšo ter bolj prečiščeno notranjost v stilu aktualne kuge. Nekaj novosti tudi pri motorjih, predvsem v obliki 1,5-litrskega ecoboost motorja, izboljšali so tudi napredno tehniko.

Potem, ko so pri modrem ovalu objavili prve fotografije novega S-maxa, pa so le nekaj dni zatem objavili tudi prve fotografije prenovljenega C-maxa, ki bo premiero doživel v Parizu, v začetku prihodnjega leta pa lahko pet sedežnega C-maxa in njegovega sedem sedežnega brata grand C-maxa pričakujemo tudi na cestah.

C-max には、ベーシックな 5 人乗りと、わずかに長い 7 人乗りのグランド バージョンが引き続き用意されます。
C-max には、ベーシックな 5 人乗りと、わずかに長い 7 人乗りのグランド バージョンが引き続き用意されます。

Oba srednje velika enoprostorca z modrim ovalom na maski motorja bo kot pričakovano mogoče prepoznati po motorni maski podobni tisti pri fiesti in napovedanem prenovljenem focusu, za seboj pa je to potegnilo tudi spremenjene prednje luči in odbijač. Enako blago osvežene so tudi zadnje luči in odbijač, karoserija pa bo lahko odeta v dve novi barvi caribou sivo in red rush rdečo.

Bolj prečiščena in modernejša notranjost

Še več novega kot pri zunanji podobi bo v potniški kabini, kjer bodo pred potnikoma v prvi vrsti popolnoma nova armaturna plošča, volanski obroč, merilniki in še kaj. Največji napredek pomeni dejstvo, da je po novem veliko manj stikal, kjer gre zahvala novemu osem palčnemu zaslonu na dotik, kot celota pa je voznikov delovni prostor še najbolj podoben tistemu v napovedanem S-maxu.

装備の革新には、ヒーター付きステアリングホイール、より高度なsync2システムが含まれ、一部の支援システムも改善されます。
装備の革新には、ヒーター付きステアリングホイール、より高度なsync2システムが含まれ、一部の支援システムも改善されます。

Novosti med opremo bodo obsegale opcijsko ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2 in izboljšani asistenčni sistemi. Omeniti pa velja tudi izboljšana vzmetenje in krmilni mehanizem.

続きを読む: Ford Mustang – pol stoletja poskočnega konjiča

Paleto motorjev bodo sestavljali 1,0-litrski ecoboost bencinar z 74- oziroma z 92 kW, višje pa bosta še dve različici 1,5-litrskega ecoboosta z 110- oziroma 132 kW. Na dizelski strani pa 1,5- oziroma 2,0-litrski TDCiji z 70-, 88-, oziroma 110 kW največje moči.

Po premieri v Parizu sledi pričetek prodaje, ki je načrtovan za začetek prihodnjega leta, v ponudbi pa ostajata tako pet sedežni c-max, kot tudi njegov sedem sedežni brat grand C-max.

詳しくは

詳しくは: 
フォード・シ 

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。