フォードの中型ミニバンは、リフレッシュされた外観でパリで発表され、予想通り、今や特徴的な「アストンマーティン」エンジンマスクと、現在流行しているスタイルのよりモダンで洗練されたインテリアが与えられることになる。エンジンにもいくつかの革新があり、特に 1.5 リッター エコブースト エンジンの形式では、先進技術も向上しました。
Potem, ko so pri modrem ovalu objavili prve fotografije novega S-maxa, pa so le nekaj dni zatem objavili tudi prve fotografije prenovljenega C-maxa, ki bo premiero doživel v Parizu, v začetku prihodnjega leta pa lahko pet sedežnega C-maxa in njegovega sedem sedežnega brata grand C-maxa pričakujemo tudi na cestah.
Oba srednje velika enoprostorca z modrim ovalom na maski motorja bo kot pričakovano mogoče prepoznati po motorni maski podobni tisti pri fiesti in napovedanem prenovljenem focusu, za seboj pa je to potegnilo tudi spremenjene prednje luči in odbijač. Enako blago osvežene so tudi zadnje luči in odbijač, karoserija pa bo lahko odeta v dve novi barvi caribou sivo in red rush rdečo.
Bolj prečiščena in modernejša notranjost
Še več novega kot pri zunanji podobi bo v potniški kabini, kjer bodo pred potnikoma v prvi vrsti popolnoma nova armaturna plošča, volanski obroč, merilniki in še kaj. Največji napredek pomeni dejstvo, da je po novem veliko manj stikal, kjer gre zahvala novemu osem palčnemu zaslonu na dotik, kot celota pa je voznikov delovni prostor še najbolj podoben tistemu v napovedanem S-maxu.
Novosti med opremo bodo obsegale opcijsko ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2 in izboljšani asistenčni sistemi. Omeniti pa velja tudi izboljšana vzmetenje in krmilni mehanizem.
続きを読む: Ford Mustang – pol stoletja poskočnega konjiča
Paleto motorjev bodo sestavljali 1,0-litrski ecoboost bencinar z 74- oziroma z 92 kW, višje pa bosta še dve različici 1,5-litrskega ecoboosta z 110- oziroma 132 kW. Na dizelski strani pa 1,5- oziroma 2,0-litrski TDCiji z 70-, 88-, oziroma 110 kW največje moči.
Po premieri v Parizu sledi pričetek prodaje, ki je načrtovan za začetek prihodnjega leta, v ponudbi pa ostajata tako pet sedežni c-max, kot tudi njegov sedem sedežni brat grand C-max.
詳しくは:
フォード・シ