イケアは定期的に製品ラインナップを更新していますが、注意深い人は、その製品ラインナップとカタログから 1 つの製品が消えていないことに気づきました。Poäng アームチェアです。日本人デザイナー、中村昇氏によるアームチェアは、このほどその由緒正しい40周年を迎えました。イケアのベストセラーアームチェアです。現在でも、イケアは毎年 150 万個もの商品を販売しています。家にもありますか?
Ste že slišati za Poäng? Verjetno ne. Zagotovo pa ste ga kdaj že videli. Gre za Ikein najbolj prodajan fotelj v zgodovini s 40-letnim stažem. Ikea je od leta 1976 izdelala že prek 30 milijonov primerkov in jih še danes vsako leto proda 1,5 milijona. Ni slabo za stol predpotopnega, a večnega dizajna. In zakaj je Poäng takšna komercialna uspešnica in brezčasna ikona?
続きを読む: Belgijca noč preživela v trgovini Ikea, potem ko sta se skrila v omaro
Skrivnost leži v briljantni zasnovi. Poäng je vzdržljiv, eleganten in udoben. ‘U’-dizajn omogoča lahno pozibavanje, ki sprošča. Skozi čas je bil fotelj deležen zgolj kozmetičnih popravkov, predvsem na račun daljše obstojnosti in cene. Še največkrat sta se zamenjala vzorec in barva oblazinjenja.
Največjo spremembo je naslanjač, ki je sprva slišal na ime Poem in ga je zasnoval Noboru Nakamura – ta se je Ikei pridružil leta 1973 in jo leta 1978 zapustil ter ustanovil lastno pohištveno podjetje –, doživel leta 1992、 いつ kovinsko konstrukcijo zamenjal za leseno. Fotelj se je tudi nekoliko zožil, na račun tega pa je postal tudi precej cenejši. Istega leta so ga iz Poem preimenovali v Poäng.
V čast 40-letnici je Ikea izdala nov okvir in dodala šesterico novih potiskov.
詳しくは:
イケア.com