Prodaji preko pulta je že zdavnaj odklenkalo, zato ima danes embalaža pri prodaji izdelka mnogo večjo težo in vlogo kot nekoč. Je sila pomemben dejavnik, saj ne daje le zaščito izdelku, ampak mu mora dati tudi dodan vrednost. Naslednjim inovativnim embalažam je to več kot uspelo.
Daj kaj nase, ne samo vase. Embalaža ni le zaščita izdelka, ampak ključen del upravljanja blagovne znamke, saj je ona tista, ki komunicira s kupcem in je tako velikokrat jeziček na tehtnici. Zato je ključno, da ga predstavi v karseda dobri luči. Bodisi s svojo obliko, materialom ali barvo. Nalogo embalaže si tako še zdaleč več ne gre predstavljati zgolj kot nekaj, kar varuje izdelek, da pride nepoškodovan do potrošnika, ampak kot izdelek sam po sebi. Saj kot obleka naredi človeka, v veliko primerih embalaža naredi izdelek.
続きを読む: 未来の包装: Tomorrow Machine の生分解性食品包装
Tisti, ki še vedno dvomite v moč embalaže, pa premislite o tem. Časa za nakup imamo vedno manj, zato velikokrat kupujemo v naglici. Prepoznavna embalaža nam pri tem sila olajša nakup, saj v množici istih izdelkov, ki vsi tekmujejo za našo pozornost, hitreje pridemo do želenega. Obenem je embalaža kot ljudje na recepciji. Lahko imamo še tako nobel hotel, a če vas bo osebje ob prvem stiku razočaralo, se boste težko še kdaj vrnili. Za izdelke z inovativno embalažo, ki jih predstavljamo v nadaljevanju to ne velja, saj bodo na vas gotovo pustili dober vtis.