FBピクセル

完璧な Instagram 投稿を作成するにはどうすればよいですか?

Instagram は、より多くの人に当社の製品を見てもらうのに役立つ便利なソーシャル ネットワークです。適切な投稿を行うことで、製品の拡散に貢献することができ、さらには売上の増加にもつながります。ここでは、完璧な Instagram 投稿を作成するためのヒントをいくつか紹介します。

1. Fotografija mora biti vizualno privlačna.

Ljudje vizualizacije sprocesiramo kar 60 tisoč krat hitreje ter bolj temeljito kot pa besede. Uporabimo pravilo tretjin – z uporabo pravila so fotografije zanimive, razgibane in uravnotežene, določeni elementi, ki jih želimo izpostaviti, pa so še dodatno poudarjeni.

2. Uporabimo fotografijo visoke kvalitete.

Motne in zrnate fotografije ljudi takoj odvrnejo, nas pa predstavijo kot neprofesionalne. Naša resolucija naj bo vsaj dvakrat večja, kot pa je resolucija fotografije na Instagramu. Če je torej resolucija na Instagramu 640 x 640px, potem mora biti naša fotografija vsaj 1280 x 1280px.

3. Dobra svetloba dobro osvetli naš produkt.

Naš produkt res da ne potrebuje dramatičnih senc. Potrebuje pa dobro svetlobo. Če nimamo na voljo studia, potem je najbolje, da fotografijo posnamemo zunaj opoldne, ko je sonce najvišje. Če smo v zaprtem prostoru, fotografirajmo zraven okna, na katerega sije sonce.

4. Pritegnimo pozornost ter bodimo prepričljivi.

S pravo fotografijo bomo pritegnili pozornost, a to ne bo dovolj. Potrebno je, da se odločimo tudi za prave besede, ki morajo biti prepričljive. Najbolj prepričljive besede v angleškem jeziku so: You – Free – Because – Instantly – New.

続きを読む: モバイル写真をより良くするための 8 つのクリエイティブな DIY トリック

5. Postavimo direktno vprašanje, da se v objavo vključi čim več ljudi.

Primer dobrega vprašanja: “Ali bi kupili črno ali modro?”
Primer slabega vprašanja: “Kaj je vaša najljubša barva?”
Odgovor na vprašanje mora namreč biti v vprašanju samem. Psihološko namreč tako odgovarjamo lažje (in bolj verjetno).

6. Ljudi moramo pozvati k dejanju, če želimo, da se okoli naša objave “dogaja”.

Čeprav včasih mislimo, da so stvari več kot očitne, moramo za to, da bodo ljudje tudi realno kaj “poklikali” to tudi direktno sporočiti. Če želimo, da bi ljudje obiskali še našo spletno stran, potem jim moramo to povedati: “Klinite na povezavo, da preberete vse o izdelku.”

7. Uporabimo relevantne “hashtag-e”, ki bodo našo objavo naredili viralno.

Instgram objava, ki vsebuje vsaj 11 “hashtag-ov”, pridobi tudi na večji interakciji. Če ne želimo, da bi dajali vtis, kot da smetimo cel Instgram, potem napišimo štiri do pet “hashtag-ov” v naš opis in jih po pol ure izbrišimo ter napišimo novih pet “hashtag-ov”.

8. Odzivajmo se na komentarje ter odgovarjajmo na vprašanja.

Ljudje kupujejo od tistih, ki jim zaupajo. Da si zgradimo takšno znamko, moramo med drugim tudi odgovarjati na komentarje in vprašanja pri naši objavi. Že samo preprost “hvala” je resnično močan in bo zagotovo pustil dober vtis.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。