Kia je v Ženevi pokazala model Kia Niro, svojega prvega hibridnega križanca, varčnega, slokega in kot miška tihega bencinsko-električnega terenca. Izdelan je na isti ekološki platformi kot Hyundai Ioniq in je sploh Kiin namenski hibrid. Gre za globalen model, ki bo veliko zanimanja požel tudi na slovenskem trgu, kjer se bo pojavil v tretji četrtini leta 2016. Izdelovali ga bodo v Koreji, dizajn pa sta prispevala Kiin oblikovalski center v Kaliforniji in Namjangi.
キア・ニロ それはです hibridni križanec, ki ga Korejci na tekoči trak pošiljajo 2016年5月. Postavljen je na ekološki platformi, narejeni posebej za hibridna vozila in priključne hibride. Predstavlja prvo poglavje Kiine zelene strategije, ki se ji obeta še 11 nadaljevanj (beri: ekoloških vozil). Po velikosti ga uvrščamo med Kio Soul in Sportage. Kljub temu da je Niro hibridnega žanra, ponuja obilico prtljažnega prostora. Prostornini prtljažnika so namreč namerili 421リットル, v potniški kabini pa se lahko udobno pelje pet ljudi. Pred novim letom bodo na trg poslali še ”delovno” različico, ki bo zmožna vleči tovor nosilnosti 1300 kilogramov.
続きを読む: Kia Optima Sportwagon: Optima はプレミアム ステーション ワゴンとしても登場
Kio Niro poganja 1,6-litrski bencinski GDI-motor z neposrednim vbrizgom, iz katerega iztisne 105 KM. Asistira mu 44-konjski elektromotor z litij-ionskim polimernim (LiPo) akumulatorjem (pod zadnjimi sedeži) zmogljivosti 1.56kWh. Sistemska moč vozila je 141 konjev (104 kW, 264 Nm največjega navora), ki jo na kolesa prenaša 6-stopenjski dvosklopčni menjalnik (6DCT).
Opremljen je s sistemom Eco-DAS (Eco Driver Assistance System) za karseda varčno vožnjo (izpusti CO2 na kilometer so pod 89 gramov, poraba goriva na 100 kilometrov pa je 4,7 litra), sistem Coasting Guide pa vozniku prišepetuje, kdaj naj zavira in kdaj naj vozi v prostem teku. Navduši tudi inteligentni sistem Predictive Energy Control, ki ob asistenci navigacijskega sistema in tempomata spremlja topografske značilnosti terena in temu primerno prilagaja način polnjenja baterije in porabe energije (ve, kdaj je smotrno polniti baterijo in kdaj je bolje porabljati shranjeno energijo, da je učinkovitost motorja karseda optimalna).
詳しくは:
キアシ