ランボルギーニ アヴェンタドールは、最後に見てからさらに数ショットを食らいました。新しいランボルギーニ アヴェンタドール S は、先代モデルよりもさらに強力です。また、空力性能も優れており、ランボルギーニとしては初めて四輪操舵を備えています。
ランボルギーニ アヴェンタドール je doživel veliko preobrazbo. Lamborghini Aventador S je resda izdelan カーボンファイバー製, kot smo vajeni, a tu se podobnosti s predhodniki končajo. Aventadorju so v Sant’Agati občutno izboljšali aerodinamiko. Ta spredaj zdaj zagotavlja 130 odstotkov več pritiska k tlom, medtem ko je zadnji usmerjevalnik zraka nastavljiv na tri načine, da se avto karseda ‘prilepi’ na cesto in nudi čim manjši zračni upor.
続きを読む: ジョン・オルソンがアクラポビッチ排気を備えた800馬力の四輪ミサイルを公開
Sprednji del je postal agresivnejši, podaljšali so mu odbijač. Nov izpušni sistem je za 20 odstotkov lažji od predhodnega. Lamborghini Aventador S ima kot prvi Lamborghini štirikolesno krmiljenje (štirikolesni volan). Pri Lamborghiniju trdijo, da je superšportnik zdaj še bolj odziven pri manjših hitrostih, pri večjih pa je na ta račun izboljšana stabilnost, vodljivost in lega. V načinu スポーツ lahko sistem štirikolesnega pogona AWD pošlje tudi do 90 odstotkov navora na zadnja kolesa. Poleg načina Sport so tu še Strada, Corsa in novi Ego, ki omogoča lastne nastavitve. Obuli so ga v pnevmatike Pirelli P Zero, mu serijsko namestili karbonsko-keramične zavore, Apple CarPlay, nova je digitalna instrumentalna plošča (TFT-zaslon), proti doplačilu pa vam vgradijo še telemetrijo. Pod pokrovom je dodelan 6,5-litrski motor V12, ki lahko namesto 700 zdaj iz sebe iztisne 740馬力 (552 namesto 522 kW), medtem ko najvišji navor ostaja pri 690 Nm. Za prenos moči na kolesa so zadolžili sedemstopenjski menjalnik ISR. Vse to omogoča pospešek 2,9 sekunde od 0 do 100 km/h そしてトップスピード 350km/h. Zanj morate odšteti nekaj več kot 281 tisoč evrov.
Galerija – Lamborghini Aventador S:
詳しくは:
ランボルギーニ.com