FBピクセル

来年、レシュニクのSクラスもマイバッハ扱いを受けることになる

ダイムラーは少し前に超高級ブランドであるマイバッハを閉鎖しましたが、その直後に主力セダンが特別な高級バージョンでこのブランドの伝統を継承すると発表しました。 530馬力のV12エンジンの助けを借りて、この車は良い年に公道を走ることになるだろう。もちろんスタンダードなシャンパングラス付き。

S 600 Maybach bo tako mogoče prepoznati po posebnih kromiranih platiščih, številnih napisih maybach na 20 centimetrov daljši karoseriji, katere prirastek naj bi šel izključno na račun čim večjega prestiža in udobja potnikov v drugi vrsti.

V notranjosti bo prevladovala ročno prešita perforirana napa , kateri bodo na željo kupca dodali tudi posebne gumbe in vzglavnike.
V notranjosti bo prevladovala ročno prešita perforirana napa , kateri bodo na željo kupca dodali tudi posebne gumbe in vzglavnike.

Tam bosta potnika pričakala predsedniška fotelja z naklonom naslonjal pod 43,5 stopinjskim kotom in električno nastavljivo oporo za meča, s pomočjo katere se bosta potnika lahko zleknila kot potujoč v prvem razredu na letalskem letu. Sedeža bosta odeta v najbolj kakovostno ročno prešito napo, ki bo krasila tudi vratne obloge in še marsikaj, na željo kupca pa bodo za še boljši sedežem dodali tudi posebne gumbe in vzglavnike.

続きを読む: City test: Mercedes-Benz CLS – harmoničnost nekega drugega sveta

Del serijske opreme bo tudi informacijsko zabavni sistem za dvema LCD zaslonoma, インターネット接続 in brezžične slušalke Burmeister. Med opremo pa bodo kupci, ki bodo pripravljeni plačati okoli 200 tisočakov za primerek (brez davščin državi) deležni tudi značilnih “flute” kozarcev za šampanjec, ki v super prestižni predsedniški limuzini pač ne smejo manjkati.

Da ga bodo mimoidoči ločili od ostalih pa bo na voljo tudi sedem ekskluzivnih barv, rezerviranih samo za S600 Maybacha. Pod pokrovom bo “garal” 6,0-litrski biturbo dvanajstvaljnik, ki bo razvijal 390 kW ali 530 KM, s čimer bo ta predsedniška limuzina vse prej kot počasna premičnina v prometu.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。