Za Mercedes-Benz razred S Coupe se zdi, kot da je na ceste zapeljal prav pred kratkim. A čas hitro beži in tako je tudi ta kupe dobil svojo prenovo. V lica so mu vbrizgali nekaj botoksa.
Uradno bo sicer predstavljen na frankfurtskem avtosalonu, mi pa vam lepotca v treh najmočnejših različicah razkrivamo že kar zdaj.
Mercedes-Benz S560 Coupe
Zunanje spremembe so pri S560 Coupe praktično enake kot pri ostalih, manj zmogljivih modelih. Tega smo izbrali, ker je še zadnji v vrsti kupejev S, preden besedo Benz zamenja kratica AMG. Kupe S ima tako spremenjeni フロント と zadnji odbijač, ravno tako フロント と zadnje žaromete, kjer so zadnji popolnoma v OLED-tehnologiji. Tisti najbolj pozorni bodo opazili še spremenjene nastavke izpušnih cevi。内装は 豪華な kot še nikoli do zdaj, podobno lahko najdete v avtomobilih še višjega cenovnega razreda. Spremenjeni volan ima zdaj drsne tipke, kot jih je uvedel razred E, 12.3インチ画面 pa se je povsem zlil v osrednjo armaturno ploščo. S560 Coupe ima serijski štirikolesni pogon 4Matic in ga ne bo mogoče naročiti s pogonom na zadnji kolesni par. Pod pokrovom ima vgrajen prenovljeni 4リッター8気筒エンジン z dvojno turbino, ki pridela 463 konjskih moči.
メルセデスAMG S63クーペ
Vidne spremembe so praktično enake kot pri S560 Coupe, s to razliko, da je AMG S63 Coupe videti nekoliko bolj zlovešče, nekoliko bolj divje, lahko bi rekli celo bolj poredno. Prav tako ima vgrajen 8-valjni motor, ki pa je še bolj “napiljen” in premore kar 603 konjske moči in pospeši od 0 do 100 km/h v vsega 3.4秒. Prav tako ima serijsko vgrajen štirikolesni pogon 4Matic, lahko tudi 4Matix+, za prestavljanje pa skrbi 9-stopenjski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko. Športno podvozje in športni izpušni sistem sta pri liniji AMG seveda samoumevna.
PREBRETIE ŠE: MERCEDES-AMG G63 IN G65 EXCLUSIVE EDITION
Mercedes-AMG S65 Coupe
AMG S65 クーペ je zagotovo najbolj vznemirljiv med predstavljenimi kupeji. Poganja ga mogočen 6リッター12気筒エンジン z dvojno turbino in kar 621 konjskimi močmi. V primerjavi z modelom AMG S63 Coupe ni tako hiter, saj velikost motorja zahteva dodatno težo. Od 0 do 100 km/h se tako prebije v 4秒, kar je več kot pol sekunde počasneje. A nič za to, najvišja hitrost je pri obeh elektronsko omejena, in sicer na 300km/h. In pogon 4Matic? V tem primeru ne. AMG S65 Coupe ima pogon speljan na 後輪ペア, kar ga naredi vznemirljivejšega v ovinkih in zahteva malce več vozniškega znanja.
詳しくは:
メルセデスベンツsi