McLaren 675 LT, ki ga bomo v živo lahko prvič videli na avtosalonu v Ženevi marca 2015, bo izstopal po daljši ''zadnjici'', kar gre na račun boljše aerodinamike in poklona modelu F1 GTR Long. Okej, mogoče ta ne bo tako štrleča kot od Jennifer Lopez, bo pa ta športnik vsekakor štrlel tudi zaradi drugi adutov, saj ni samo privlačen navzven, ampak tudi navznoter. Nosi ''košarico'' V8, pod pokrovom namreč skriva V8 twin turbo motor.
McLaren 675 LT se s svojim podaljšanim zadkom priklanja modelu F1 GTR Long Tail その年から 1997. A kaj dosti kot to ju ne druži, tudi v primerjavi z modelom 650 S ima za tretjino svežih delov, samo v motorju pa več kot 50%. Zaradi diete nekaterih sestavnih delov, ki so jim jo pripisali inženirji, je avto izgubil odvečnih 100 kilogramov, tako da tehta zgolj 1230 kg. Za to se tudi tako zelo podviza, ko lovi 100 km/h, saj pospešek traja vsega 2.9秒. Da doseže dvestotico, pa si vzame toliko kot sicer precej sposoben običajen avto, 7,9 s. A tudi tu je končna hitrost, do katere se boste prebijali s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom SSG, še precej daleč, njegov števec namreč omaga šele pri 330km/h.
Od prej smo vam dolžni še polne specifikacije motorja. 675 LT žene 3,8-litrski V8 twin turbo motor s, tako je, 675 konji (496 kW) in 700 Nm navora, kar pomeni dodatnih 25 KM glede na 650 S Coupe.
続きを読む: マクラーレン F1 GTR vs マクラーレン P1 GTR
Notranjo lepoto poleg duše, torej motorja, izžareva tudi potniška kabina, ki jo krasijo sedeži iz ogljikovih vlaken s prelivom アルカンターラ (mikrovlakna). V ogljikova vlakna se je sicer odelo tudi kar precej aerodinamičnih dodatkov na tem 2,095 m širokem, 4,546 m dolgem in 1,188 m visokem športniku, ki ga boste lahko odpeljali v eni od štirih novih barv ali pa že znani oranžni Heritage McLaren Orange.
詳しくは:
cars.mclaren.com