新型ルノー クリオ(2017)が登場!ノヴィサド工場が再びクリオを組み立てる役割を任されたため、観客のお気に入りはレボズの腕に戻ってきたことだ。最後のクリオは2015年4月にそこで組立ラインから出荷され、2017年の初めには再び議題に上る予定で、過去4年間同じだったリニューアルされた第4世代クリオの組立が開始される予定だ。 。それにもかかわらず、このモデルの需要は増加し(昨年だけで40万9,000台が販売された!)、フランスのフリンス(ゾーイと日産マイクラのフル生産能力がある)とトルコのブルサの工場が「燃え尽き」ていたため、レボズ氏は述べた。ルノーにとって、特にクリオの生産を小指に抱えているため、需要のペースに追いつくための理想的なソリューションとして、未使用の生産能力の半分として追加の供給が行われる。新型ルノー クリオは2017年に何をもたらすのでしょうか?
それが来るの novi Renault Clio (2017). Še bolj kot to razveseljuje novica, da se proizvodnja Clia vrača v slovensko tovarno Revoz, ki je zadnjega Clia, model Clio II, izdelala aprila 2015. Od tedaj so zanje skrbeli v Franciji in Turčiji, zdaj pa se Revozova in Renaultova kokoš, ki nese zlata jajca, vrača v Slovenijo. Novi Renault Clio je prenovljena različica četrte generacije iz leta 2012, glavne novosti pa so kakovostnejši materiali, bogatejša oprema, nova ”zavezništva” na področju pogonskih sklopov in svetlobni podpis (žarometi z LED diodami “pure vision” in dnevne luči v obliki črke C) ter seveda podpis ”Narejeno v Sloveniji”.
続きを読む: スマート ブラバス: ステロイドを使用したスマートは Revoz で生産されます
Renault Clio ima dolg stas, saj je v poslu že 26年, a se še ne misli upokojiti, saj je povpraševanje po njem še vedno veliko. Celo tako zelo, da so z njim do maksimuma obremenili tovarni v tujini in jima priključili še Revoz, da bo prenovljeni ljubljenec občinstva na voljo vsem. Novincu so glede na predhodnika preoblikovali masko (spodaj so jo nekoliko razširili), zadaj pa učvrstili odbijač. Poleg že znanih karoserijskih barv so dodali še četverico in sicer intenzivno rdečo, biserno belo, titanovo sivo in jekleno modro, ter obogatili ponudbo platišč in okrasnih pokrovov za kolesa. Več je tudi dodatkov za personalizacijo. Nove so tudi sedežne prevleke, posebno skrb pa so namenili plastičnim in matiranim površinam.
Ko novi Renault Clio reče ”aaaa”, v ”ustih” med drugim lahko najdemo dva novinca in sicer 1,5-listrki dizel motor Energy dCi 110, ki mu asistira 6-stopenjski ročni menjalnik ali bencinski motor TCe 120 z istim menjalnikom. Na voljo bo sicer še 9 že znanih kombinacij motorja in menjalnika. Na izbiro bodo trije zabavno-informacijski sistemi in sicer Media Nav Evolution, Renault R-link Evolution in novinec R&Go kot standardni del opreme. Voznik dobiva dodatno pomoč v obliki senzorjev spredaj (do zdaj je bil le sistem za pomoč pri parkiranju s senzorji zadaj) in バックカメラ, bolj ”založene” različice pa imajo tudi možnost samodejnega parkiranja (Easy Park Assist). Za popolno zračno kuliso boste za ekstra denar dobili vgrajen zvočni sistem Bose.
詳しくは:
ルノー.si