グラフィックや工業デザインの分野では、私たちはすでに多くの驚くべきものを見てきましたが、製品に施された実際のタトゥーはまだその1つではありません。こうしてセバスチャン・マチューは、タトゥーを入れたイメージの25本のユニークなウイスキーボトルのシリーズで新たなマイルストーンを打ち立てました。
Lastnik pariškega tatu studia Le Sphinx Sébastien Mathieu je za priznano znamko žlahtne pijače J&B ustvaril prav posebni videz. Steklenice, odete v trpežni lateks kožne barve, je okrasil s pomočjo sodobne tehnike tetoviranja z električnimi iglami. Za končanje vsake barvite in nadvse realistične mojstrovine je tako potreboval potrpežljivih 20 ur dela.
Ideja se je porodila izhajajoč iz dejstva, da se je pijača J&B Rare Scotch Blend v Londonu pojavila v 2. polovici 16. stoletja pod okriljem trgovcev Justerini & Brooks. Hkrati se je v istem obdobju trend tetoviranja iz kraljeve vojaške mornarice razširil po celem mestu, pri čemer je vrhunec doživel leta 1862 s tetovažo princa Bertieja, ki je kasneje postal kralj Edvard VII, in je poskrbel za pravo navdušenje višjega sloja po celi Evropi.
Kot navdih za slavljenje tega obdobja se je tako francoski studio Button Button povezal z Mathieujem, njegove oblikovno izjemne stvaritve v ličnih lesenih škatlah pa so na ogled v Public Drugstore in nakupovalnem centru L’éclaireur Rue Herold v Parizu.
保健大臣が警告:過度のアルコール摂取は健康に有害です!