FBピクセル

新型レンジローバー イヴォークはまずしわを引き締め、次にルーフをカットする (2015)

Range rover evoque

ランドローバーが 2011 年に驚くほどモダンで先進的なクロスオーバーで自動車業界に「衝撃」を与えた後、この有名なイギリスのブランドは今度は新型レンジローバー イヴォークの若返ったモデルを「武装して」ジュネーブに来ると発表しました。経済性と重量の分野で最大の進歩が見られ、少し遅れて発売される予定のコンバーチブルバージョンについても多くの話題があります。

Prenovljenega レンジローバー イヴォークア bodo sicer na prvi pogled od “starega” ločili le največji ljubitelji modela in te angleške znamke, manj veščim pa sporočamo, da se modela razlikujeta v podobi prednje maske in odbijača, drugačna je podoba LED luči in odprtin za zrak, na zadku se bohoti drugačen strešni spojler.

Oblikovne spremembe so skoncentrirane predvsem na prednjem delu vozila, v območju luči, maske motorja in odbijača pod njo.
Oblikovne spremembe so skoncentrirane predvsem na prednjem delu vozila, v območju luči, maske motorja in odbijača pod njo.

Prenovljena je bila tudi notranjost, kjer je poudarek na boljših materialih, novi so sedeži, izboljšav pa je bil deležen tudi osem palčni zaslon na dotik, katerega delovanje je hitrejše. Inženirji k temu dodajo še, da so izboljšali zavorni sistem.

Še bolj pomembna pa je bila shujševalna dieta, ki so jo inženirji predpisali vsem motorjem v ponudbi. Rezultat tega je v povprečju od 20 do 30 kilogramov nižja teža in posledično manjša poraba in emisije. Novost v ponudbi predstavlja štirivaljni dizel TD4, ki zmore 110 kW in obljublja povprečno porabo le 4,2 litra in 109 gramov emisij CO2 na km poti. Komur to ne bo dovolj, lahko poseže po 132 kilovatni različici istega motorja, ki se ponaša s podobno ekonomičnostjo v obliki 125 gramov emisij CO2.

Notranjost je bila tudi malenkostno osvežena, poudarek poleg elegance in prestiža pa je poudarek tudi na napredni tehniki.
Notranjost je bila tudi malenkostno osvežena, poudarek poleg elegance in prestiža pa je poudarek tudi na napredni tehniki.

Na bencinski strani pa najdemo še Si4 turbo štirivaljnik, ki zmore 177 kW in evoqua požene do 217 km/h in do stotice v le 7,6 sekunde. Vse to ob 181 gramih 排出量 CO2. Moč je pri tem motorju preko devet stopenjske avtomatike speljana na vsa štiri kolesa, pri ostalih različicah pa sta ta dva dodatka predmet doplačila.

続きを読む: Najdražji Range Rover vseh časov

Vse različice bodo premogle še nov terenski sistem all-terrain progress control, ki vozniku lajšala vožnjo po klancu navzdol, kjer potrebuje ta zgolj vrteti volan, za vse ostalo pa poskrbi elektronika sama. Več bo tudi ostale napredne tehnike, na ceste pa naj bi prenovljeni evoque zapeljal še pred poletjem.

詳しくは

詳しくは:
www.landrover.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。