Smartは本日、smart for twoモデルの第3世代の公式写真を発表した。このモデルは、多くのコンポーネントを共有しているトゥインゴモデルとともに、エジソン共同プロジェクトの一部である。 11 月からは、2 つのエンジンとトランスミッションが利用可能になり、無数のカラーやその他の装備と先進技術の組み合わせが利用可能になります。
Pri obliki je bilo eno glavnih vodil igriva zunanja podoba, ki bo obenem izžarevala kakovost in premium status. To so dosegli z uporabo večje količine kroma in 特徴的なツートンカラーのボディワーク, eno od prepoznavnih značilnosti modelov prvih dveh generacij.
For two je ohranil skromne mere, kar pomeni, da v dolžino po novem meri 2,69 metra, medosje, ki je s prav tako napovedanim modelom for four skupno, pa znaša 1.87 metra.
Enostavnemu vstopanju v vozilo vprid, se vrata odpirajo pod skoraj 90 stopinjskim kotom, za sedežema pa je za 260 litrov prtljažnega prostora. Za enostavno manevriranje po ozkih mestnih ulicah so ohranili tudi izredno okretnost, kjer rajdni krog それはすべての価値がある 7,3 metra.
Od pričetka prodaje, ki bo stekla novembra bo for two na voljo z enim od dveh trivaljnih bencinskih motorjev, z močjo 72-, oziroma 90 KM, kasneje bosta ponudbo obogatili še osnovnoa različica z 60 KM in še bolj športno našpičena Brabus različica. Menjalnik je v osnovi petstopenjski ročni, proti doplačilu pa njeno mesto zasede šeststopenjska dvosklopčna avtomatika.
Z mislimi pri losovem testu, ki še vedno buri duhove, bo for two imel veliko napredne varnostne tehnike in asistenčnih sistemov, med katerimi velja izpostaviti, sistem za pomoč pri močnem bočnem vetru, sistem za zaznavo možnosti trka in lane assist sistem.
Zelo razveseljiva pa je novica, da naj bi novi for two, kljub rasti, napredku in dodatnim vsebinam 価格 zadržl povsem na ravni drugo generacijskega 前任者.