最もスポーティな 370Z カーは、期待どおりの赤いボディ アクセサリーを備え、GT-R に近づきました。ボンネットの下には、355 馬力を発揮する同じ 3.7 リッター V6 エンジンが搭載されていますが、サスペンションには小さな改良が加えられ、インフォテイメントの性質を持つ一連の装備を意味する新しい技術パッケージが追加され、購入者はオートマチック トランスミッションも選択できるようになりました。
Nissan je onstran “luže” predstavil 370Z nisma modelnega leta 2015, ki je dobil rdeče karoserijske poudarke vključno z LED dnevne luči vkomponirane v odbijač, nekaj notranjih oblikovnih dodatkov in pa športno dodelano vzmetenje.
Oblikovno so Japonci 370Z tako še bolj približali modelu GT-R nismo, posebnost pa predstavlja tudi drugačen odbijač, ki je poleg rdečih zaključkov spodnjega dela dobil tudi LED dnevne luči vgrajene v odbijač. Rdeč motiv se nadaljuje tudi na boku vozila, saj so pragovi 今 obarvani v nismo rdečo barvo, drugačna so tudi serijska 19-palčna platišča, zadnji spojler pa je nekoliko manjši, spodnji del pa je še bolj izrazito “difuzorsko” poudarjen in okrepljen z rdečo obrobo.
Novost “tech” paket
Notranjost je še bolj športno dodelana, kar so oblikovalci dosegli z novimi usnjenimi Recaro sedeži, v kombinaciji črne in rdeče barve z dodatki iz alkantare, novost pa predstavlja tudi opcijski Tech paket, ki k opremi doda še sedem palčni zaslon občutljiv na dotik, tovarniško navigacijo, parkirno kamero, bluetooth in še druge visoko tehnološke priboljške.
Pod pokrovom se nahaja enak 3,7-litrski V6 bencinar, ki poganja zadnji kolesni par in razvije 261 kW ali 355 KM, kupci pa bodo imeli poleg šest stopenjskega ročnega menjalnika po novem možnost poseči tudi po sedem stopenjski prestavni avtomatiki z menjalnimi naperki na volanu in športnim načinom pretikanja. Za še より良い運転特性, pa so se inženirji nekoliko poigrali tudi z nastavitvami vzmetenja, ki bo nudilo boljši kompromis med udobjem in izrazito športnostjo.
詳細については、次をご覧ください。 日産自動車