FBピクセル

これが将来のコカ・コーラの姿です - すべての飲み物の統一された外観

Coca-Cola v novi podobi

Coca-Cola dobiva nov, poenoten videz. Preobleke bo deležna tako embalaža slovitih stekleničk embalaža plastenk in pločevink. Gre za zadnjo fazo v strategiji poenotenja blagovne znamke, s katero bodo njihove različne pijače dobile enoten videz, seveda pa jih bomo med seboj vseeno še vedno zlahka ločili. Od leta 1982, ko je Coca-Cola poleg klasične Coca-Cole na prodajne police poslala njene izpeljanke (sprva Diet Coke, sledile so Coke Zero in Coke Life), so imele namreč vse pijače samosvoj dizajn, od zdaj pa bodo vse govorile isti oblikovalski jezik. Povezovalni element bo rdeči disk.

コカコーラ, najbolj priljubljena in najbolj prodajana brezalkoholna pijača v zgodovini, bo že kmalu videti drugače. Slovita znamka brezalkoholnih gaziranih pijač je v sklepni fazi poenotenja blagovne znamke predstavila spremenjeni videz embalaž. Če je do zdaj vsako pijačo (beri: Coca-Colo, Diet Coke, Coke Zero in Coke Life) krasila drugačna vizualna podoba, bodo od zdaj vse govorile isti oblikovalski jezik.

Tako bodo v bodoče videti pločevinke Coca-Cole.
Tako bodo v bodoče videti pločevinke Coca-Cole.

Njihove embalaže se bodo kakopak še naprej razlikovale, skupni imenovalec pa bo rdeči polkrog oz. disk. Kot pravi direktor marketinga pri Coca-Coli, je embalaža njihovo najbolj vidno in vredno premoženje, James Sommerville, podpredsednik oblikovalskega oddelka, pa dodaja, da so ”potrebovali vizualni element, ki bo poenotil portfoljo”. Našli so ga v dizajnu iz 30. let prejšnjega stoletja, ki so ga v štiridesetih v trgovinah uporabljali kot oznako, da se tam prodaja Coca-Cola (prvič so ga znova uporabili na koncu spodnjega oglasa).

続きを読む: モレスキン x コカ・コーラ: 象徴的なボトルの 100 周年に対するデザイナーのトリビュート


Enotno vizualno podobo bodo uporabili tako na pločevinkah kot steklenicah in plastenkah. Svežo ”kolekcijo oblačil” bo na modnih brveh (beri: prodajnih policah) Coca-Cola prvič predstavila prvi teden 2016年5月, a zaenkrat zgolj v Mehiki, kjer so novi dizajn embalaže tudi razkrili javnosti. Na druge trge jih bo naplavilo konec leta oz. leta 2017. Tedaj naj bi prestopile tudi prag Slovenije.

詳しくは

詳しくは:
コカ・コーラ.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。