新しいサブセグメントが氾濫する中、今度はスウェーデン人が新しいサブセグメントで驚かせた。すなわち、彼らはリムジンをアップグレードし、それにオフロード用の補強を加えてオフロードに送り出しました。ボルボ S60 クロスカントリーは来春、四輪駆動と二輪駆動のみの両方で登場し、両側に 1 つずつ、2 つの強力なエンジンも選択できるようになります。
ボルボ je presenetil z novico, da bodo v Detroitu prikazali serijsko različico imenovano S60 croos country, ki bo pomenila terensko navdahnjenega križanca med limuzino in suvom. Za osnovo so Švedi vzeli klasično limuzino S60 in ji namenili 165 milimetrski odmik od tal, nekoliko ojačali spodnji del karoserije in “voila”, podsegment terenskih limuzin je rojen.
S prej omenjenim modelom si S60 cross country deli večino sestavnih delov, ne pa tudi tolikšnih terenskih ojačitev, pa čeprav so mu za večjo skladnost in glede na terensko izročilo namenili nekoliko drugačne zaključke pragov. Razlike pa so tudi pri izgledu prednjega in zadnjega odbijača, ki je dobil terenski zaključek in s tem bolj suvom soroden izgled, del serijske opreme pa so tudi 18インチリム s pnevmatikami z nekoliko višjim profilom, za boj z manj obljudenimi cestami in kolovozi.
続きを読む: Volvo V60 cross country – narejen za izlet v naravo
Pri motorizaciji večjih presenečenj ni, saj bosta na začetku tržne poti na voljo po en motor na vsaki strani. In sicer bo bencinske barve zastopal dvolitrski T5 bencinar、発展する 186 kW ali 254 KM, ravnotežje pa lovil bo “lovil”enako velik dizelski D4 agregat s 140kW ali 190 KM največje moči. Pri prvem je pogon priključljivi štirikolesni, pri dizelskem pa je navor speljan le na prednji kolesni par, nekoliko kasneje pa naj bi plinsko oljna opcija le dobila 4×4 pogon in sicer bo ta na voljo v kombinaciji z nekoliko starejšim D5 petvaljnikom.