Apple이 좋은 광고의 도움을 받아 차고 회사에서 선도적인 기술 대기업으로 변모한 방법.
Ko je v sedemdesetih letih 사과 želel prodreti na trg z osebnimi računalniki, so se njihovi izdelki zdeli ljudem ne samo dragi, temveč tudi popolnoma nepotrebni. Skozi leta so pri Applu s spretnimi oglaševalskimi taktikami (in neizprosnim vodenjem 스티브 잡스) pri ljudeh ustvarili potrebo po svojih računalnikih, brez katerih si še danes sploh ne predstavljamo našega vsakdana.
Njihove prve strategije v sedemdesetih so temeljile na uporabnosti in preprosti uporabi Applovih računalnikov, v osemdesetih pa so s sloganom ‘’Vsak otrok bi po šoli moral imeti Appla’’ začeli staviti tudi na karto zabave, ki pride z njihovimi jabolčki. Preboj se je zgodil v devetdesetih, ko so se Applovih računalnikov začeli prijemati pridevniki kot so inovativen, kul, drugačen in seveda lepo oblikovan. V naši galeriji si poglejte nekaj najboljših retro oglasov zadnjih tridesetih let 20. stoletja, zaradi katerih je Apple do danes ostal nepremagljiv.
PREBERITE ŠE: Izgubljena prihodnost: Apple-ova zakladnica prototipov naprav iz 80-ih