3세대 TT는 쿠페와 카브리올레 버전 외에 오프로드 해치백으로도 출시될 것으로 전해진다.
아우디 namerava novega TT-ja ponuditi tudi v petvratni terenski različici, s katerim bo možno voziti tudi izven urejenih cestišč. Najpomembnejša razlika v primerjavi s kupe in roadster različico je zagotovo petvratna zasnova, kar pomeni, da gre za nekakšnega sportback TT-ja, po merah pa je z 4,39 dolžinskimi metri najbližje Q3.
Študijo poganja plug-in hibridni pogonski sklop, kjer dva elektromotorja razvijeta 215kW, skupaj s 2.0 TFSI motorjem, pa zmore 300 kW in 650 Nm navora. Eden od elektromotorjev preko šeststopenjske avtomatike poganja prednji par koles, drugi pa zadnja. Povprečna poraba 금액 1,9-litra, ob tem pa lahko 50 km prevozi tudi zgolj na elektriko.
갤러리에서 더 많은 사진 보기