Bentley는 속도계가 마법처럼 300km/h를 초과하고 5배 더 높은 정지 속도를 자랑하는 530마력 Mulsanne의 형태로 플래그십 모델을 선보였습니다. 이는 1,100Nm의 트럭 부하를 발생시키는 수제 6.75리터 바이터보 V8에 의해 보장되며 동시에 덜 강력한 형제보다 10분의 1 더 경제적입니다.
Angleški renomirani proizvajalec ročno izdelanih avtomobilov 벤틀리 je pred premiero v Parizu predstavil svojega paradnega konja, 이름을 듣는 사람 mulsanne speed.
Za razliko od standardne velike limuzine s tem imenom ima pod pokrovom motorja 25 več iskrivih vrancev, 그것이 생산하는 ročno izdelan šest in tri četrt litrski twin turbo V8 bencinar, obenem pa razvije tudi tovornjaških 1.100 Nm 가장 큰 토크의. To zadošča da ta kolosalna limuzina s težo 2.685 kg, potegne do končnih 305km/h, stotico med merilniki pa prekrije v vsega 4,9 sekunde.
Saj ne da bi bilo to potencialnim lastnikom pomembno, ampak inženirji pri Bentleyu so v prezentacijo modela zapisali tudi, da je mulsanne speed 13 odstotkov bolj ekonomičen kot standardni mulsanne, kljub temu pa ne gre pričakovati rekordne ekonomičnosti, saj znaša povprečna poraba, kot jo navaja tovarna 14,6-litrov, pričakovati pa je, da se bo poraba gibala okoli 20-ice.
Hitrega mulsanna je na zunaj mogoče prepoznati po v temnejši odtenek sive barve odet “radiator grille”, odbijača pa še nekoliko agresivneje grizeta proti asfaltu. Aresivnejša je tudi podoba stranskih “škrg”, tako prednja kot zadnja svetila pa so dobila še nekoliko temnejše ozadje. Za palec večja so tudi 림, ki po novem merijo kar 21인치, dobila pa so tudi finiš podoben tistemu pri prej omenjeni maski motorja.
Na zadku pa se bohoti še nekoliko večji par dvojnih izpušnih cevi s prav tako temnejšim sivim premazom kot pri standardnem mulsannu. Ne manjkajo pa niti posebne značke o različici na boku vozila.
Znotraj je speed dobil posebno dvobarvno kombinacijo usnjenega oblazinjenja, ki obkroža praktično vse kar je mogoče, poseben pa je tudi zaključni šiv. Zaključki iz klavirske črnine se dopolnjujejo z vstavki iz karbonskih vlaken. Poleg tega je “hitri” mulsanne dobil tudi prilagodljivo zračno športno vzmetenje in krmiljenje.
Kupcem bo na voljo že to zimo v eni od štirih novih karoserijskih barv, cena pa do premiere v Parizu ostaja skrbno varovana skrivnost.