이 모델과 브랜드 역사상 처음으로 BMW는 덜 성공적인 클럽맨을 대체하려는 5도어 버전의 컬트 미니도 제공할 예정입니다. 3도어 버전에 비해 5도어 미니는 더 넓은 공간과 유연성, 동일한 엔진 및 장비 범위, 약 5% 더 높은 가격을 제공합니다.
Za letošnjo jesen napovedana petvratna različica pričakovano izhaja iz trivratnega minija, katerega medosna razdalja ~였다 povečana za 72 milimetrov na 2.567 mm, medtem ko je karoserija v dolžino pridobila 161 mm, kar pomeni, da bo meter v tem pogledu pokazal skoraj natanko štiri metre.
Poleg tega, da se z dodatnim parom vrat poveča praktičnost modela, pa ta nudi tudi več prostornosti in prilagodljivosti, predvsem v predelu glav (+15 mm) in v predelu ramen (+61 mm), za kolena potnikov v drugi vrsti pa je sedaj dobrodošlih 72 mm več prostora. Zrasel 그것은 tudi prtljažnik in sicer za 67 litrov, na 278 litrov, ali 941 ob podrtju zadnje sedežne klopi.
Oblikovalci so se pri zunanji podobi mudili predvsem pri obliki boka, saj z dodajanjem dodatnega para bočnih vrat niso želeli narušiti skladnosti trivratne različice, kar se pozna pri dejstvu, da so prva vrata neprimerno daljša od drugega para, kar zna okrniti enostavnost vstopanja v drugo sedežno vrsto.
Motorna paleta je kakor smo lahko pričakovali enaka tisti pri trivratni različici, kar pomeni, da bo ob lansiranju osnovo predstavljala različica cooper, ki jo poganja 1.5-litrski trivaljni bencinar s 100 kilovati (136 KM), višje po lestvici pa najdemo še različico 쿠퍼 S, ki v nosu skriva 2,0-litrski turbo bencinski motor z 141 kW ali 192 KM. Na dizelski strani pa sta cooper D, za katerega pogon skrbi 1,5-litrski trivaljni dizel z 85 kW ali 116 KM, različico cooper SD pa poganja 2,0-litrski dizelski štirivaljnik z 125 kW ali 170 KM. Menjalnik bo v osnovi šest stopenjski ročni, proti doplačilu pa ga bo lahko zamenjala prestavna avtomatika. O različi z ALL4 štirikolesnim pogonom za zdaj še ni bilo govora, kakor tudi ne o cenah, se pa pričakuje, da bo petvratni mini od primerljive trivratne različice od 5 do 8 odstotkov dražji.