BMW-jevega najmanjšega križanca večina že dobro pozna. Manj znano pa je dejstvo, da je v štirih letih, kolikor je na trgu, doživel serijo manjših lepotnih tretmajev, s katerimi so spridoma odpravili začetne pomanjkljivosti. Ko gre za različico s 135 kilovatnim 2,0-litrskim dizlom v nosu in xDrive pogonom, pa je X1 zelo suveren tako na urejenih cestiščih kot izven.
BMW-jevega najmanjšega križanca ali bolje rečeno suva že večina dobro pozna. Manj znano pa je dejstvo, da je ta model v štirih letih tržne poti prešel skozi serijo manjših lepotnih tretmajev, s katerimi so Bavarci pridno odpravljali začetne pomanjkljivosti tega modela. Ko gre za različico 20d ~와 함께 135 kilovatnim 2,0-litrskim dizlom v nosu in xDrive pogonom pa je X1 zelo suveren tako na urejenih cestiščih kot izven.
Tako lahko rečemo, da je v tem času X1 dobil podobo, materiale in kakovost, ki bi jo moral imeti že prvenec, saj s temi popravki veliko bolje upravičuje premium poslanstvo. To se sedaj veliko bolj odraža ob vstopu v potniško kabino, kjer potnike pozdravijo na oko in otip veliko lepši materiali in čeprav sredinska konzola ne pomeni zadnjega krika avtomobilske mode in tudi ne BMWjevega notranjega dizajna, pa je armaturna plošča še vedno dokaj sveža in dovolj moderna. Le iz kakšne serije3 ali dvojke active tourer ne smete presesti v X1 in vse bo ok, v drugem primeru pa boste imeli kaj pripomniti.
더 읽어보기: City test: Mercedes-Benz GLA – urbana avantura
Se pa X1 vsekakor v ospredje v C segmentu suvov prebije kar se tiče zvočne zatesnjenosti in splošnega vtisa glede 품질, ki ga za seboj pusti potniška kabina. V tem pogledu je X1 vsekakor kos nalogi. Glede prostora ves čas ponuja dovolj razkošja štirim odraslim osebam, medtem ko je bolje da je peta, ali če tako rečemo tretji v drugi sedežni vrsti največ srednje rasti. Glede prostora za kolena tam sedečih seveda pretiranega razkošja ne gre pričakovati, je pa prostora več kot v enici in še vstopanje v vozilo in sedenja sta višja in s tem enostavnejša, preglednost pa občutno boljša.
S stališča opreme je to še vedno značilen BMW, kar pomeni, da v osnovi dobite vse najnujnejše, vse ostalo pa je potrebno najti na neskončno dolgem seznamu doplačil, ampak v primeru testnika pozdravljamo, da ta ni prekipeval od opreme, so pa vseeno mednjo spadali M športni volan in recimo odlična osemstopenjska prestavna 오토메이션, ki jo toplo priporočamo. Sedeži so tako bili odeti (zgolj) v tkanino, a so ponujali nadpovprečno količino bočnega oprijema, hvalimo pa tudi nastavljivo dolžino sedalnega dela in dejstvo, da je ročna zavora ostala klasična potezna in ne elektronska.
Glede vozne mehanike je BMW prav tako tipičen premium izdelek, saj sta podvozje in vzmetenje izredno zmogljiva in delujeta kot da bi prenesla še veliko več moči, pa udobje potnikov ne bi pretirano trpelo. Vzmetenje je tako kot podvozje sicer bolj kot na udobnostni na športni strani, ampak kupci to tudi pričakujejo (da ne rečemo zahtevajo) in posledično se X1 enako dobro tudi pelje in kot riba v vodi počuti med gorskimi serpentinami in odseki cest s številnimi zaprtimi ovinki. X1 ne deluje in se ne obnaša kot klasični suv, zaradi kakovostnega krmilnega mehanizma pa voznik vedno ve kam usmerja kolesa in s filigransko natančnim volanom tudi natančno ve kam bo avto posledično tudi šel .
Ko v enačbo vključiš še 2,0-litrski dizelski motor 20d različice, ki razvije spoštljivih 135 kW in 380 Nm navora ter osemstopenjsko prestavno avtomatiko ter zmogljivi xDrive štirikolesni pogon pa je slika skoraj popolna. Dodatna teža sicer nekoliko zmanjša najvišjo hitrost, ki z 205km/h ni nič posebnega, je pa zato lep dosežek osem sekundni pospešek do stotice. Se pa ta dinamični koktejl izkaže tudi za dokaj potratnega, saj poraba tudi v načinu eco pro in z zavestnim varčevanjem le redkokdaj pade pod mejo sedmih litrov, na testu pa smo z veliko mero skrbnosti porabili 7,3-litra goriva. Če se le malo spozabite pa bo poraba presegle 7,5 litrov in se ustalila proti osmim, višje kot to pa boste prav tako težje zašli.
Pogled na cenik pokaže, da je tako pogonsko opremljeni X1 ni poceni igrača in da 가격 vključno z avtomatiko preseže mejo 40 tisočakov (40.514 evrov stane), kar pa ni malo. Skupaj z opremskimi dodatki v obliki biksenonskih luči, tovarniške navigacije, športnih sedežev in M športnega volana ter parkirnih pomagal pa se je cena zelo približala tudi meji 50-ih tisočakov (48.931 evrov). Veliko grajo pri tem pa si zasluži dejstvo, da kljub visoki osnovni ceni v serijski opremi še vedno ni tempomata, za katerega je treba doplačati 302 evra.
Na vprašanje ali je X1 najboljši v segmentu kjer poleg njega najdemo še audi Q3, mercedesa GLA in recimo range rover evoqua je zelo težko odgovoriti, saj imajo tudi ti svoje posebnosti in pomanjkljivosti, ampak drži pa vseeno da se boste z X1 peljali kakor pritiče modelom te znamke, toliko pa boste zanj tudi plačali. Je pa res, da je X1 pred kratkim dobil konkurenco tudi v lastni hiši z nekoliko oblj enoprostorsko naravnano serijo2 active tourer, ki je še veliko bolj uporabna in tudi cenejša, čeprav za zdaj nima primerljivega motorja in je brez možnosti xDrive pogona. Je pa 110 kilovatna različica 218d s prednjim pogonom od preizkušene X1 20d xDrive cenejša za konkretnih šest tisočakov in obenem ponuja še veliko bolj moderno zunanjo in predvsem notranjo podobo. To pa tudi nekaj šteje.
모델에 대한 추가 정보: www.bmw.si/model X1
Cena preizkušanega modela (BMW X1 20d xDrive aut): 40.514 evrov (osnovni), 48.931(testni)