fbpx

Ford focus RS 3.0 – Ken Block의 시그니처가 적용된 Ford의 320마력 야수

Prvi serijski projekt nove fordove nove športne divizije je najbolj zmogljivi focus vseh časov, ki v tretji generaciji prinaša številne novosti. 2.3-litrski ecoboost po novem poganja vsa štiri kolesa, s pomočjo "twin-scroll "turbo polnilnika pa zmore 320 KM. Pri razvoju je sodeloval tudi svetovno znani dirkač Ken Block, tako da gre zagotovo za izvrsten izdelek.

Evropski Ford bo v Ženevi na ogled predčasno postavil tretjo izdajo najbolj zmogljive različice 포드 focusa, pri razvoju katere je s fordovo športno divizijo sodeloval tudi 홀로 Ken Block. Najbolj zmogljivi focus vseh časov pričakovano nosi oznako RS, v primerjavi s predhodnikom pa prinaša tudi določene pomembne spremembe.

Zadnji del bosta zaznamovali dve veliki izpušni trobenti, na vrhu pa zajeten spojler, ki spominja na legendarno "krilo" pri escort RS cosworthu iz sredine devetdesetih.
Zadnji del bosta zaznamovali dve veliki izpušni trobenti, na vrhu pa zajeten spojler, ki spominja na legendarno “krilo” pri escort RS cosworthu iz sredine devetdesetih.

Ena takšnih je dejstvo, da bo 2,3-litrski ecoboost bencinar po novem poganjal vsa štiri kolesa, česar so se Fordovci pri predhodniku otepali podobno kot “pijanec plota”. To namreč doda k teži vozila in nenazadnje ceni, ampak strokovnjaki Ford performance ekipe so se uspešno spopadli tudi s tema problemoma. In sicer so novemu RS-u namenili inteligentni štirikolesni pogon, kjer računalniško krmiljena enota prek senzorjev nadzora vektorskega navora, na posamezno kolo v vsakem trenutku pošilja optimalno količino navora.

Sistem razmere na cestah analizira 100-krat na sekundo in na podlagi podatkov razporeja optimalno količino navora na posamezno kolo. Poleg očitnih prednosti pri “handlingu” in vozni dinamiki, pa sistem jeziček na tehtnici zviša le 20킬로그램, kar je praktično zanemarljiv podatek. S pomočjo sistema naj bi bila po besedah fordovih inženirjev vozna dinamika še občutno boljša kot tista pri predhodniku, meja zdrsa pa postavljena konkretno višje, nenazadnje pa naj bi skoraj popolnoma izničil pojav trganja volana iz rok znanega kot “torque steer”.

Športno noto notranjosti bodo krepili spodaj prisekan volan in dodatni merilniki na vrhu sredinske konzole, na osrednjem zaslonu pa se bodo izpisovali še veliko številčnejši podatki delovanja motorja, bočni pospeški in podatki štoparice.
Športno noto notranjosti bodo krepili spodaj prisekan volan in dodatni merilniki na vrhu sredinske konzole, na osrednjem zaslonu pa se bodo izpisovali še veliko številčnejši podatki delovanja motorja, bočni pospeški in podatki štoparice.

Zunanjost deluje kot da je bila deležna konkretnega tretmaja steroidov, zajetni prednji spojler pa objema 똑바로 배치 LED 조명. Na voljo bo le v izvedenki s petimi vrati, na boku pa bodo poglede nase lepila posebna 19인치 휠. Še malenkost bolj nazaj pa se nahaja ogromen spojler v stilu legendarnega escort RS coswortha, ki je bil tudi zadnji RS s pogonom na vsa štiri kolesa, čeprav tako drastičen (ta pri focus RS-u) kljub vsemu ni.

2,3-litrski “ecoboost” si je focus RS sposodil pri novem mustangu, a so ga za potrebe delovanja v tem “hot hatchu” predelali. In sicer je evropski mišičnjak dobil tehnologijo “twin scrool” 그리고 večja kompresor ter hladilnik zraka, ki zagotavlja boljši pretok zraka, rezultat obojega pa je večja odzivnost v celotnem razponu vrtljajev in tudi boljši zvok motorja.

Pričakovano strupen prednji del še podkrepijo aero body kit, ki objema vertikalne LED dnevne luči, medtem ko ta glavne svetijo v sledljivi biksenonski tehniki.
Pričakovano strupen prednji del še podkrepijo aero body kit, ki objema vertikalne LED dnevne luči, medtem ko ta glavne svetijo v sledljivi biksenonski tehniki.

Nekaj novosti bo tudi v kabini, ki je športnim zmogljivostim primerno pridobila na športni zabeli, poleg tega pa bo premogel tudi drugo generacijo multimedijske enote Sync z glasovnim upravljanjem, na športne sedeže je podpisan slavni 레카로, v opremi pa so tudi sistem samodejnega zaviranja, sledljivi biksenonski žarometi 우리는 계속해서 나아갈 수 있었습니다.

더 읽어보기: Prenovljeni ford focus zapeljal na “to stran alp”

Novi ford focus RS bo javnosti prvič predstavljen marca 2015 na avtomobilskem salonu 제네바에서, ko bodo znane tudi cene in prihod modela na trg.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.