B-max를 기반으로 한 파란색 타원형은 가족 및 기업용으로 설계된 두 가지 더 강력한 버전을 제공했습니다. 승객용 Tourneo Courier와 배달용 Transit Courier인 두 포드 자동차 모두 "ecoboost in my connect" 기술을 자랑할 수 있습니다. 두 가지 모두 기본 가격은 심리적 한도인 15,000유로 미만이며, 운송 택배를 이용하면 VAT를 "공제"할 수 있습니다.
포드 letos največ pozornosti namenja prenovi linije dostavnih vozil, ki je v tem trenutku s prihodom dveh izpeljank modela B max: transita courier 그리고 tourneo courierja, popolna. Ta na 4,15 metra ponujata zajeten prostor za tovor in potnike in veliko robustnosti za posel in prosti čas.
Ena od poglavitnih prednosti fordove linije dostavnih vozil je po besedah vodilnih implementacija kinetičnega dizajna, tudi v ta oblikovno manj všečen razred. S tem so tudi tovrstnim modelom namenili bolj všečno in predvsem bolj dinamično podobo, ki zmore obrniti tudi kakšno glavo mimoidočih. Tako sta tudi courier dvojčka dobila značilno veliko odprtino za zajem zraka, ki je pri potniški različici pri bolje opremljenih različicah tudi obrobljena s kromom. Platformo si delita s fiesto in B-maxom, a se s prostornostjo v notranjosti kosa z družinskim enoprostorcem C-max, ki ga po velikosti 708-litrskega prtljažnega prostora celo prekaša.
더 읽어보기: Ford C-max – zategovanje gub prineslo “aston martinovo” masko
Zadek je v prid prostornosti prtljažnega prostora oglat, za več svetlobe in boljšo preglednost navzven skrbijo velike steklene površine. Zadnja vrata so v prid lažjega vstopanja v vozilo serijsko drsna, med prednostmi je še nizek nakladalni rob prtljažnika. V dostavniku transit courier lahko prevažamo za 2,3 kubična metra tovora, v dno kabine lahko potisnemo predmete do 1,62 metra dolžine. Serijsko je na voljo trdna pregradna stena, za doplačilo pa preklopna mreža, ki v primeru, da zložimo sopotnikov sedež, omogoča prevoz predmetov do dolžine 2,59 metra.
Tehnoloških pripomočkov kot pri osebnih
Notranjost je enaka kot pri B-maxu, po kakovosti pa ne zaostajajo tudi materiali. Enako kot pri osebnem programu vozil pa tudi dvojčka courier premoreta številne napredne tehnologije v stilu sistema sync, tovarniške navigacije, ogrevanega vetrobranskega stekla 및 시스템 my connection audio. Enako velja za tehnološke pripomočke.
Notranjost je zasnovana uporabno, s prostorom za fascikel formata A4, predmete lahko odlagate pod prednja sedeža, poseben prostor so namenili povezavi z mobilnimi napravami, kot so pametni telefoni in tablice. Dostavnik 그것은 na voljo z dvema paketoma opreme (Ambiente in Trend), potniška različica dodaja še najbolje založen paket opreme Titanium.
Na izbiro je en bencinski pogonski agregat, in sicer 1,0-litrski trivaljni turbobencinar z 74 kilovati moči, ter dva turbodizelska motorja, 1,5 TDCi z 56 kilovati 권력과 1,6 TDCi z 71 kilovati moči. Vsi motorji so kombinirani z ročnim petstopenjskim menjalnikom.
Oba pod mejo 15 tisoč evrov
Dostavnik v bencinski različici stane najmanj 14.330 evrov, s šibkejšim dizlom stane 14.600 evrov, z močnejšim pa 14.880 evrov. Cene za potniški tourneo courier se brez popustov na ceniku začnejo pri 14.760 evrih za trivaljni bencinski agregat, dizla 그들은 dražja za 210, 각각 490 evrov. Ford tudi za linijo dostavnih vozil ponuja podaljšano štiriletno jamstvo brez omejitve kilometrov.
추가 정보:
www.ford.si/tourneocourier , www.ford.si/transitcourier