Ikea는 정기적으로 제품 범위를 새로 고치지만 주의 깊게 관찰한 결과 제품 범위와 카탈로그에서 Poäng 안락의자라는 제품이 사라지지 않는 것으로 나타났습니다. 일본 디자이너 나카무라 노보라(Nobora Nakamura)의 안락의자가 올해로 탄생 40주년을 맞이했습니다. 이케아의 베스트셀러 안락의자입니다. 지금도 이케아는 매년 150만개나 팔린다. 집에도 있나요?
Ste že slišati za Poäng? Verjetno ne. Zagotovo pa ste ga kdaj že videli. Gre za Ikein najbolj prodajan fotelj v zgodovini s 40-letnim stažem. Ikea je od leta 1976 izdelala že prek 30 milijonov primerkov in jih še danes vsako leto proda 1,5 milijona. Ni slabo za stol predpotopnega, a večnega dizajna. In zakaj je Poäng takšna komercialna uspešnica in brezčasna ikona?
더 읽어보기: 벨기에인들은 옷장에 숨어 있다가 이케아 매장에서 하룻밤을 보냈다.
Skrivnost leži v briljantni zasnovi. Poäng je vzdržljiv, eleganten in udoben. ‘U’-dizajn omogoča lahno pozibavanje, ki sprošča. Skozi čas je bil fotelj deležen zgolj kozmetičnih popravkov, predvsem na račun daljše obstojnosti in cene. Še največkrat sta se zamenjala vzorec in barva oblazinjenja.
Največjo spremembo je naslanjač, ki je sprva slišal na ime Poem in ga je zasnoval Noboru Nakamura – ta se je Ikei pridružil leta 1973 in jo leta 1978 zapustil ter ustanovil lastno pohištveno podjetje –, doživel leta 1992, 때 kovinsko konstrukcijo zamenjal za leseno. Fotelj se je tudi nekoliko zožil, na račun tega pa je postal tudi precej cenejši. Istega leta so ga iz Poem preimenovali v Poäng.
V čast 40-letnici je Ikea izdala nov okvir in dodala šesterico novih potiskov.
추가 정보:
ikea.com