오늘 런던에서는 Jaguar의 새 모델인 XE의 시사회가 열렸으며, 이를 통해 그들은 큰 문을 통해 D 세그먼트로 돌아가 독일의 "거룩한" 삼위일체에게 약간의 잠을 줄 계획입니다. 가격은 약 33,500~75,000유로입니다. 내년 초에 출시될 예정이며 스테이션 왜건 버전도 나중에 발표될 예정입니다.
XE po neuspelem poizkusu X-type pomeni vrnitev Jaguarja v D-segment športnih limuzin, kjer že vrsto let dominira nemška “sveta” trojica. To pa naj bi novi Anglež prekašal tako po tehnični kot tehnološki plati, nenazadnje pa tudi pri ceni.
Postavljen je na novo platformo imenovano X760, pogon bo v osnovi speljan na zadnji kolesni par, proti doplačilu pa bo na voljo tudi štirikolesni pogon. Velik poudarek poleg športne zunanje podobe, so oblikovalci namenili tudi 공기 역학, tako da količnik zračnega upora znaša vsega 0,26. Platišča bodo merila od 17 do 20 palcev, prostornina prtljažnika pa bo znašala 485리터.
V prodajne salone pa bo zapeljal v začetku prihodnjega leta, nekoliko kasneje pa bo na ceste zapeljala tudi karavanska različica, veliko govora pa je tudi o kupe in kabriolet različici.
V paleti motorjev bosta dva 2,0-litrska bencinska štirivaljnika ter 2,0-litrski dizelski agregat z 120 kW in 380 Nm navora, povprečna poraba katerega bo znašala samo 3,8 litra, 즉 99그램 배출 이산화탄소 na km. Poleg te bo na voljo še ena zmogljivejša različica slednjega agregata, za katero pa še niso sporočili kolikšno moč in navor bo razvijal. Za XE pa je Jaguar pripravil tudi še popolnoma novo šeststopenjsko prestavno avtomatiko in prenovljeni osemstopenjski ZF (prav tako avtomatski) menjalnik.
Na voljo pa bo tudi še bolj športna različica XE-S, ki jo bo poganjal 3,0-litrski V6 bencinar, ki bo razvijal 250 kW ali 340 KM ter 450 Nm navora, s katerim bo XE-S do stotice pospešil v 4,9 sekunde.
Britanci pa se tu še ne nameravajo ustaviti, saj bodo nekoliko kasneje kupcem ponudili še različico XE SVR, ki bo predstavljal konkurenta M3, ki bo pod pokrovom skrival 5.0리터 V8 agregat z 360 kW ali 489 KM in sicer naj bi na cestah prve primerke opazili približno leto dni po prihodu XE na trge. 가속 XE SVR (od 0 – 100 km/h) naj bi trajal okoli štiri sekunde, največja hitrost pa bo leektrnosko omejena na 250 km/h. Poleg bolj zmogljivega motorja bo dobil tudi aero body kit, zmogljivejša zavorni in izpušni sistem, športno vzmetenje, LSD zaporo diferenciala, večja platišča in še bolj športno notranjost. Britanski mediji pišejo o ceni okoli 60 tisoč funtov, kar je okoli 75 tisoč evrov.
Novost v XE bo predtavljal tudi infotainment sistem In Control z osem palčnim zaslonom občutljivim na dotik, sistem ASPC ali all surface progress control, ki bo ponujal štiri možnosti nastavitev številnih parametrov vozila: dynamic, normal, eco in winter, nenazadnje pa tudi head-up projekcijo.
추가 정보:
재규어