매년 제네바 국제 모터쇼에서는 글로벌 제조업체의 기술적으로 진보된 자동차와 컨셉트를 선보입니다. 올해 우리는 이번 시즌의 가장 중요한 자동차 행사에 참석하는 영광을 누렸습니다. 우리는 유명 브랜드의 새 모델 초연을 가장 먼저 보고 수많은 리메이크 모델과 럭셔리 모델을 눈으로 즐겁게 했습니다.
제네바 모터쇼 se je za novinarje začel že 4. marca, medtem ko so se za obiskovalce odprla vrata od 6. do 16. marca. Novosti letošnjega 84. avtomobilskega salona na sejmišču Palexpo vključujejo vse od BMW-jevega prehoda na sprednji pogon pa do Renaultove vrnitve na zadnji pogon ter tudi predstavitev našemu trgu neznanih znamk, kot je kitajski Qoros, ki si utira pot v Evropo. Nekaj novosti in zanimivosti z enega najpomembnejših avtomobilističnih sejmov pa smo zbrali tudi mi.
Kaj prinašajo “ljudske” znamke …
Francoska znamka 푸조 si bo letošnji salon zapomnila za vedno, saj je njihov model 308 에 대한 상을 받았습니다. evropski avto leta. Predstavili so tudi 308 SW, ki se ponaša s 610-litrskim prtljažnim prostorom ter ekonomičnim 1.6-litrskim dizelskim motorjem z oznako BlueHDI, ki proizvede le 85 g/km emisij CO2. Prav tako je ugledal luč sveta novi model 108, ki se bo boril za prevlado v razredu mestnih malčkov.
Renault je na svojem igrivem razstavnem prostoru predstavil težko pričakovanega 트윙가, ki ga bodo izdelovali v Revozu. 새로운 것 mestni avto bo na voljo v petvratni različici in bo imel pogon na zadnja kolesa. Tako so razbremenili sprednji konec, pridobili nekaj prostora za udobje v kabini in omogočili bolj agilno upravljanje vozila.
Nemški prozvajalec 아우디 je premierno odkril tretjo generacijo 아우디TT s povsem novo, ostrejšo masko. Videli smo tudi novega Audi S1, ki se ponaša z neverjetnim pospeškom 0-100 km/h v samo 5,8 sekunde z 2.0-litrskim motorjem, ki proizvede kar 228 konjskih moči. Po karakteristikah se tako postavlja ob bok Volkswagnovemu Golfu GTI 각기 Fordovi Fiesti ST.
Ford je poleg svojih električnih vozil in športnih Mustangov predstavil tudi novega Focusa. Ta je doživel stilsko preobrazbo v slogu Fieste ter je širši in nižji kot prej. Nadgradili so tudi tehnologijo vozila v notranjosti, kjer bomo veliko funkcij upravljali preko vgrajenega zaslona na dotik.
스페인의 좌석 je ponosno razkril novo različico 레오나, 즉 Seat Leon Cupra, ki bo na voljo v dveh motornih različicah – standardna Cupra z 260 KM in Cupra z 280 KM. Športni model se ponaša tudi s sprednjo zaporo diferenciala, dinamičnim upravljanjem podvozja ter progresivnim krmiljenjem.
Pri BMW-ju so bile razstavljene skoraj vse različice njihovih serij, vendar je bilo največ gneče okoli serije 2 액티브 투어러, ki je prvi pravi BMW-jev družinski avto. Zanimivost je zajeten prtljažni prostor s prostornino kar 1.510 litrov ter pogon na sprednja kolesa. V prihodnosti pa naj bi sledila tudi različica s sedmimi sedeži. Predstavljena je bila tudi nova štirivratna različica serije 4 Gran Coupe, ki bo naprodaj v juniju.
Predstavitve novih modelov
Veliko pričakovanj je bilo okrog novega Citroënovega 모델 C4 Cactus, katerega zanimivost je poseben dizajn avtomobila s tehnologijo “airbump”, ki preprečuje poškodbe na parkirišču. Pred udarci v sosednji avto nas varuje s plastjo blazin na vratih ter tudi na odbijačih. Prav tako se uvršča v razred ekološko ozaveščenih vozil z emisijami CO2 samo 82 g/km.
Podjetje, ki ga prepoznamo po svetovno znani srebrni trikraki zvezdi, je predstavilo novi razred 에스 그리고 S Coupe. 메르세데스 je tako pridobil tudi novega luksuznega člana družine, ki nosi oznako S65. Navdušuje s svojim mogočnim V12 biturbo motorjem, ki proizvede kar 630 konjskih moči, ter s tehnološko dovršeno in luksuzno notranjostjo.
Eno izmed večjih stilskih preobrazb je predstavila 안타깝다 s svojim konceptom VisionC, ki namiguje na prihodnje usmeritve pri oblikovanju novih modelov, kot sta Fabia 그리고 훌륭한. Prenovljene modele imajo namen predstaviti v prihodnjih dveh letih. Glede na izgled koncepta pa lahko pričakujemo kar visoko stopnjo zanimanja.
토요타 je predstavila konkurenco vsem majhnim mestnim modelom s svojo Toyoto Aygo, ki temelji na modelih Citroën C1 그리고 푸조 108. Na voljo bo v več stilskih izvedenkah in bo zaradi svoje poceni vožnje in nakupa kar zanimiv model na našem tržišču.
Enega izmed večjih razstavnih prostorov je imel 폭스바겐, kjer so predstavili novo različico VW Polo z nekoliko ostrejšo obliko in prenovljeno masko. Presenetili so s svojim trivratnim konceptom T-ROC, ki ga zaznamujejo velike okrogle luči v stilu Nissana Jukea. Postregli pa so tudi z novim Golfom GTE, ki sicer še ni pripravljen za na cesto, vendar pa predstavlja zanimivo osnovo za nadaljne modele. Opremljen je namreč z 1.4-litrskim bencinskim motorjem in 101 konjskim električnim motorjem, ki skupaj ustvarita 201 KM ter pospešek 0-100 km/h v 7,6 sekundah.
오펠 je predstavil tri nova vozila: športni 오펠 아담 S ima 1.4-litrski bencinski agregat s 110 kW, ki doseže hitrost preko 200 km/h. Opel Adam Rocks pa je njegova robustna različica za bolj razgiban teren. Verjetno eno bolj drznih vozil na salonu pa je Opel Astra Extreme, ki predstavlja novo raven športnosti pri nemškemu velikanu.
Kot zanimivost pa omenimo še kitajsko znamko Qoros, ki je debitirala s svojim modelom Qoros 3. Prozvajalec avtomobilov skrbi za svoj ugled z varnostjo, saj je na evropskih testih Euro NCAP dosegel pet zvezdic ter bil okronan za najvarnejši avto v svojem razredu.
Superšportniki in najbolj zanimivi koncepti
Velik del avtomobilskega salona so tudi super športni avtomobili, kot sta 람보르기니 그리고 맥라렌, ter zanimivi koncepti. Slednji predstavljajo vpogled v prihodnost vozil na naših cestah, vključno z novimi tehnologijami in alternativnimi vrstami goriva. Po številnih predstavitvah in odkritjih modelov nam znanih in dostopnih znamk smo se spočili v sedlu mogočnih kraljev avtomobilskih znamk.
Lamborghini je razkril Huracana, ki je naslednik znamenitega Gallarda, z mehkejšimi potezami. Poganja ga 5.2-litrski V10 s 610 KM. S pomočjo 7-stopenjskega avtomatskega menjalnika poskoči do 100 km/h v samo 3,2 sekundah. Hitrost se mu ustavi pri 325 km/h.
마세라티 je navdušil s konceptom 알피에리, ki predstavlja najboljše od oblikovanja športnih avtomobilov. Koncept temelji na skrajšani platformi 그란투리스모 in ga poganja 4.7-litrski V8 motor s 6-stopenjskim menjalnikom.
Hondini oblikovalci so nam postregli z drznim konceptom Honde Civic Type R. Opremljena je z 2.0-litrskim turbo motorjem, ki proizvede 280 KM in se postavlja v isti razred kot VW Golf R ter Ford Focus RS. 볼보 se je letos predstavil z enim od najlepših konceptnih avtomobilov salona v Ženevi. Čudovit in kar velik Volvo Estate Concept je na žalost le študija, ki bo osnova za nadaljni razvoj Volvovih modelov. Glavno vodilo švedskih oblikovalcev je bila preprostost, saj v estetsko dovršeni kabini ni veliko stikal in gumbov. Voznik naj bi večino funkcij opravljal preko zaslona na sredinski konzoli ter stikal na volanu.
Na McLarenovem prostoru pa so odkrili enega izmed najlepših in najboljših modelov svojega razreda – 맥라렌 650S. Predstavlja naslednika modela MP4-12C s stilskimi linijami modela P1 in je na voljo v različici 쿠페 그리고 Spider. Moč pridobiva iz 3.8-litrskega V8 twin-turbo motorja, ki proizvede 641 KM in omogoča pospešek 0-100 km/h v samo treh sekundah.
Ostale športne modele ter dih jemajoče predelave, kot sta Brabus in Carlsson, si lahko ogledate v galeriji 여기.