Mercedes-Benz S-Class Cabrio je hitro dobil oznako najlepšega in najbolj ekskluzivnega Mercedesa razreda S vseh časov in ni dvomov zakaj. Kabriolet se je močno zgledoval po kupejski različici, le da je trdno streho zamenjal za trislojno akustično izolirano mehko zložljivo streho, ki je na voljo v črni, temno modri, bež in temno rdeči barvi. Zgoraj brez je v približno dvajsetih sekundah, ''krpice'' pa lahko odvrže vse do hitrosti 60 km/h.
메르세데스-벤츠 S-Class Cabrio nadaljuje tam, kjer je začel Mercedes-Benz S-Class Coupe, a prihaja s številnimi novimi priboljški. Tu je povsem nova 자동 에어컨 TERMOTRONIC, ki zagotavlja udobje potnikov ne glede na to ali je streha odprta ali ne. Različica s premično streho prav tako ponuja bogato izbiro na področju živalske kože- klasično usnje, napa usnje in designo napa usnje. In ko smo ravno pri izbirah.
Opcijsko je na voljo tudi komfortni paket za ogrevanje (”Warmth Comfort package”), ki vključuje ogrevane sedeže, naslonjala za roke in ogrevano večopravilno krmilo. Na razpolago je tudi paket ”Air-Balance” z aktivnim odišavljanjem zraka. Če vam vonjave niso po godu, je tu samodejna zaščita pred vetrom AIRCAP in AIRSCAR, sistem pihanja toplega zraka okoli voznikovega in sovoznikovega vratu.
더 읽어보기: 메르세데스-벤츠 S클래스 쿠페 – 새로운 스타의 탄생
엔트리 모델 kabrioletne različice Mercedes-Benza razreda S, S500 Cabrio, bo poganjal 4,7-litrski twin turbo V8 motor s 335 kW oziroma 455 konjskimi močmi in 700 Nm navora. Kupci, ki iščejo še kaj bolj divjega bodo lahko izbrali različico S63 AMG ali S63 AMG 4MATIC , ki bosta pod pokrovom skrivala 5,5-litrski twin turbo V8 motor, ki bo načeljeval 585-članski konjenici (430 kW) in zagotavljal 900 Nm navora. Model s pogonom na vsa štiri kolesa se bo zmožen od 0 do 100 km/h izstreliti v vsega 3.9초, končna hitrost pa bo elektronsko omejena na 250km/h.
V Nemčiji bodo začeli naročila za kabriolete razreda S sprejemati 2015년 12월 (prve dostave kupcem naj bi se zgodile 2016년 봄에), tako da če ste brez idej kaj nam podariti za Božič, ste pravkar dobili namig.
추가 정보:
mercedes-benz.si