fbpx

Mercedes-Benz s hišno baterijo po stopinjah Tesle

Mercedesova hišna baterija

Za Teslo se nekako zdi logično, da ponuja hišne baterije, malo manj pa je bilo to pričakovati od Mercedes-Benza. Tako se Teslini hišni bateriji Powerwall zdaj pridružuje še hišna baterija avtomobilske znamke, ki je v lasti konglomerata Daimler. Ta bo baterije s trikrako zvezdo na ''prsih'' ponudil že septembra 2015. Tudi te so bile prvotno razvite za Mercedesova električna vozila, zdaj pa bodo imela od njih koristi tudi gospodinjstva za proizvajanje lastne električne energije iz obnovljivih virov energije.

Led je s hišno baterijo na sončno energijo prebila avtomobilska znamka 테슬라, po njenih stopinjah pa zdaj pogumno koraka tudi 다임러, ki bo pod hišno baterijo zastavil ime svoje avtomobilske znamke 메르세데스-벤츠. Modularne baterije za gospodinjstva bodo imele kapaciteto 2,5 kilovatne ure, skupaj pa bomo lahko povezali največ 8개 단위. Skupno to nanese moč 20-ih kilovatnih ur. Glede na to, da je Tesla cenovni prag postavila relativno nizko (pri 3100 evrih), je moč pričakovati, da se bo tudi cena Mercedesove hišne baterije gibala nekje v teh okvirih, čeprav številka dejansko še ni znana. Jo pa zato že lahko 선주문 prek njihove podružnice Accumotive.

더 읽어보기: 태양 에너지를 저장하고 역사의 흐름을 바꿀 배터리를 갖춘 Tesla


Mercedesova hišna baterije deluje po istem principu kot Teslina, torej prek solarnih celic zbira sončno energijo in jo pridno hrani. Nakopičena energija ni priročna le, ko ostanemo brez elektrike, ampak tudi ob urah, ko so cene elektrike najvišje. Na ta način lahko oklestimo račun za elektriko, investicija pa se nam toliko hitreje povrne. Poleg tega pa ga ni čez občutek samozadostnosti! In ker Tesla ne more slediti povpraševanju po tovrstnih baterijah, saj so jih 구매자가 약탈하다, se zdi, da bo tudi Daimlerju s to potezo padla sekira v med. In malce konkurence na trgu tudi nikoli ne škodi. Verjetno pa ne bosta dolgo ostala sama.

추가 정보

추가 정보:
accumotive.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.