fbpx

새로운 Mercedes A-Class – 음(포뮬러 1) 및 양(해치백)

Novi razred A se bo iz septembrskega avtosalona v Frankfurtu preselil naravnost v prodajne salone.

Septembra 2015 bodo evropske ceste bogatejše za novo generacijo Mercedesa razreda A. Šlo bo za prenovljeno tretjo generacijo, ki je debitirala leta 2012 in na novo začrtala prihodnost te nemške znamke. Prenova prinaša tudi športno različico A45 AMG in čisto nov varčen dizelski agregat, vsi iz razreda A pa so dobili tudi novo prilagodljivo podvozje Dynamic Select. Večina sprememb se je sicer zgodila v ''zaodrju'', po fiziognomiji namreč ''podmladek'' ne odstopa pretirano od predhodnikov, sicer pa gre za nekaj povsem novega in avto z dušo Formule 1 in udobjem limuzine.

Da novi 메르세데스 클래스 A ni doživel korenitih posegov v zunanjosti je pričakovano, saj ne popravljaš, kar ni pokvarjeno. Zato pa prinaša nove dimenzije vozne dinamike. V razred A se je namreč naselilo stikalo Dynamic Select, ki lahko v trenutku zamenja karakter vozila. Na izbiro so programi Comfort (udobno), 스포츠 (športno), Eco (ekološko) in Individual (osebno), ki da vozniku proste roke pri izbiri lastnosti motorja, volana, vzmetenja, menjalnika in klime. Serijsko ga ima skoraj celoten kombilimuzinski naraščaj (”črna ovca” je BlueEfficiency, sicer prvak varčnosti), torej modeli A 200 d 4MATIC, A 220 4 MATIC, A 220 d, A 220 d 4MATIC, A 250 4MATIC, A 250 Sport in A 250 Sport 4MATIC, dobili pa ga boste v kombinaciji s sedem-stopenjskim samodejnim menjalnikom, opremo AMG Line in športnim podvozjem.


Po videzu vozila od aktualne serijo ločimo po zadnjih žarometih in odbijaču (prednji je bolj oster, zadnji ima ”vdrte” izpušni cevi) in prednjih LED svetilih (opcijsko), kirurški nož pa je zarezal tudi v režo hladilnika. Kar se tiče agregatov je situacija sledeča. Najskromnejši je A160 (vstopni model) z novim 1,6-litrskim štirivaljnim bencinskim agregatom (75 kilovatov), medtem ko sta različici A220 (130 kW) in A250 (160 kW) v teh letih pridobili vsaka po 5 kilovatov. Najbolj varčen iz serije je A180d BlueEfficiency, ki pod pokrovom čuva 1,5-litrski dizelski agregat z 80 kW. Ob tem gre pojasniti oznako d, ki je pri Mercedesu novi CDI, torej vozilo z dizelskim motorjem.

Preoblečeni Mercedes-Benz A45 AMG.
Preoblečeni Mercedes-Benz A45 AMG.

Najmočnejši A45 AMG bo imel agregat z 280 kilovati in bo od 0 do 100 km/ zmogel v 4,2 sekunde (s tem za 0,4 sekunde poseka čas aktualnega prvaka razreda). Za koktajl Formule 1 in limuzine poskrbi paket Motorsport Edition, ki ga bodo lahko deležne vse izpeljanke, izdajali pa ga bodo zeleni dodatki, AMG platišča, športni sedeži in nekatero drugo notranje okrasje. In ko smo ravno pri notranjosti. Tam se je znašla dvojna instrumentalna plošča (znana nam je že iz modelov GLA in CLA), pa večopravilna enota z opcijskim 8-palčnim zaslonom na dotik, ki bo od leta 2016 lahko gostil tudi infozabavna sistema Apple CarPlay in MirrorLink, prenovljena so nekatera stikala, rahlo drugačna je armaturna plošča, novi so sedeži in barvne kombinacij, izboljšani so materiali,…

더 읽어보기: Mercedes-Benz가 새로운 C-Class 쿠페를 선보였습니다. 최고가 아니면 아무것도 아닙니다!

Razred A ima dva diametralno nasprotna karakterja.
Razred A ima dva diametralno nasprotna karakterja.

Iz gledišča vožnje pri prenovljenem razredu A so napredovali športni občutek za volanom (črpali so svoje inženirsko znanje iz 포뮬러 1), iz vidika udobja pa so za še več le-tega poškilili k svojim limuzinam in razredu S. S serijo prihaja tudi nov serijski sistem Collision Prevention Assist Plus, ki radarsko zazna stanje vozila pred nami in voznika opozori na nevarnost trčenja. Če se voznik nanj ne odzove, zavira sam. Obstajajo tudi kopica drugih asistentičnih sistemov, med njimi uravnavanje razdalje in zaznavanje vozila v mrtvem kotu. Četica novih vozil razreda A se bo v slovenskih prodajnih salonih znašla 2015년 9월.

추가 정보

추가 정보:
mercedes-benz.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.