To je novi Renault Scenic, že četrti predstavnik enoprostorca, ki smo ga Slovenci vzeli za svojega in je že 20 let molzna krava francoskega izdelovalca avtomobilov. Enoprostorec, ki je definiral razred srednje velikih limuzinskih kombijev, se bo javnosti prvič v živo predstavil na ženevskem avtosalonu, ko bo tudi znano, kdaj bo šel novi Renault Scenic v prodajo.
Tu je, novi Renault Scenic, ki je tako kot novi Megan izdelan na sveži CMF-modularni platformi. V primerjavi s tretjo generacijo je nekoliko širši in daljši, potovalni prostor je večji, kljub temu pa je odvrgel 100킬로그램. Od tal so ga dvignili za dodatne 3 centimetre, ”potegnili” so se tudi koloteki, kolesa pa silijo iz avtomobila. kot bi avto nosil globok dekolte. Na voljo bo s petimi oziroma sedmimi sedeži. Slednji, znan pod imenom Grand Scenic, bo predvidoma debitiral na pariškem avtosalonu jeseni.
Pod pokrovom bodo tako dizelski kot bencinski predstavniki, ki jih je Renault uporabil že pri Meganu, šušlja pa se tudi o hibridu s kombinacijo bencinskega motorja TCe in elektromotorja. Za prenos moči na kolesa so zaposlili 5- in 6-stopenjski ročni menjalnik ter EDC dvosklopčni samodejni menjalnik. Če se za hip premaknemo še v notranjost. Zaenkrat je znano, da se bodo v potniški kabini bohotili 8,7-palčni zaslon, digitalna instrumentalna tabla in head-up projekcijski zaslon.
더 읽어보기: 새로운 Renault Mégane Grandtour: 역동적이고 활동적인 운전자를 위한 제품
Renault je v dvajsetletni zgodovini Scenica prodal že več kot 5 milijonov primerkov. Pri najnovejšem so Francozi oblikovalski navdih dobili pri konceptnem vozilu R-Space iz leta 2011. Če drugače ne, ga boste prepoznali po ”očeh” (beri: prednjih, lahko tudi LED-žarometih) 부적 그리고 새로운 것 메건, ki simbolizirajo nove člane Renaultove družine. Čeprav so trenutno ”in” mali športni terenci, ne gre dvomiti, da bo novi Renault Scenic z geni crossoverja (ima jih tudi Espace) nadaljeval zapuščino predhodnika in mu čevlji, v katere stopa, ne bodo preveliki.
추가 정보:
renault.si